2011-01-19

Ügyesbajos

Döntésbe kellet gabalyodjak :) vagy jogsi vagy lakásberendezés.

Hát nem mondom volt bajom mindenféle de úgy döntöttem hogy első körben a kis lakást kell olyanra megcsináljam amibe jóérzéssel megyek haza, ahol otthon érzem magam és ahol szeretek lenni. Hétvégén már beszereztem egy két okosságot, függönyt zöldet :) nagyon jól néz ki meg be és egy olyan kellemes melegséget ad a nappalinak hogy nagyon :) na ugyanez a háloba is kontrolvzem, kisszekrény a fürdőbe csapalá, hát nem mondom lett is hely egyből hogy alpakoltam a sok vegyszert......aztán a hlóba is újítottam egy jó kis fiókos dolgot :) és tatttaaaaaaa egyből lett hely :) na még kell egy gardróbszekrény a hálóba s akkor már lesz arca a kis lakásnak, ezután még az előszobát kell kicsit gatyába rázni de arra van egy olyan jó kis ötletem :) ami most gardróbszekrényként szerepel egy kis mahinálással átalakítható kabátoscipősmegoldássá :) Csak szépen lassan kell mindent csinálni nem szabad elrohanni. Kaptam elég leckét az élettől hogy az egyszerre mindent most rögtön mennyir en járható, de hát saját kárán atnul a medve :)

Úgyhogy jogsi most nem lesz, de nem is bánom, mert mondjuk benzinben esmét erősödtek az árak, sajnálom szegény autósokat. Igaz kényelmesebb enne minden reggel beülni egy jó kis verdába és eljutni melóhelyre gyorsan de sajnos most az anyagi dolgaim ezt nem engedik meg. Úgyhogy lakás, jógsi...s aztán a többi okosság.

Medv

Nincsenek megjegyzések: