2011-01-13

Hétfői Hírónakamura és más szösszenetek....

Telik az újév telik :) meg elkezdtek történni a dolgok, beindult a shitmagnet effect.

Hétfő ugyanis voltunk munkatársakkal moziban, majd mozi után egy beülös kis trécs aztán mindenki huss haza erre a 4/6os villamos megállójánál a Nyugati téren látom Tatlin barátommal hogy egy részeg faszi egy idős bácsival mortalkombatozik és éppen a finish him résznél tartanak - a részegállat javára - na elkiáltomma magam hogy "Miaf@sztcsinálszteállat" persze elkezdett menekülni mondom ha most utánnamegyek akkor nem lesz jóvége inkább a bácsinak segítettem összeszedni magát....Tatlin addig elugrott szólt a rendőröknek akik hirtelen 6an lettek + bünös. Kezdetét vette a bürokrácia hullámvasút adatfelvétel ellenőrzés ilyen papír olyan papír na de legalább ott volt a bűnös mi meg a tanuk és az áldozat :) kijött a mentő megvizsgálta a bácsit mondták na hát ez 6 napon belül gyógyúl úgyhogy nem súlyos testi sértés szóval bácsi eldönti hogy akkor mi lesz :) és tatáááá természetesen nem tett feljelentést az öregúr. Na gondoltam fasza.....sok műhó semmiért. Na nem baj én megtettem azt ami tőlem tellet.

Amúgy a kedd nagyon jóra sikeredett. Egyik munkatársam rendezett egy ilyen beszélgetős dolgot.:) Majd tegnap az egyik vezetőbeosztásu emberke szemrehányta vetette neki hogy miaz hogy elviszi az egész céget és hogy emiatt mindenki fáradt és álmos....na erre no komment. Én úgy érzem minden olyan feladat el van végezve amit kérnek, határidők tartva vannak.....az hogy mindezt hogyan kivitelezik a munkások az szerintem nem annyira lényeges. Na persze nem megoldás az ha csontrészegen vagy nagyonmásnaposan bejösz és assetudod mivan...de egy kellemesen eltöltött este után szerintem nem kell arra gyanakodni hogy mindenki szénállatrészegvolt. Ja es a non plusz ultra kedves vezetőbeosztású egyén is meg volt hívva de nem jött el mivel azt mondta fáradt. :) Hát Így.... A fáradság nagy úr.... :)

Piszáut

napi zene: DjDSK




Nincsenek megjegyzések: