2011-01-30

Stronghold

Egy kicsit fura lesz ami most ide vésődik de a pillanatnyi helyzet az ez:

Nagyon nehéz időszak áll mögöttem, mindenféle lelki jóvalrosszal fűszerezve. Nem bánom mert egy nagyon jó lecke volt és hála egy-két jól irányzott pofonnak visszakóvályogtam  kis ösvényemre. Elég sokat picsogtam az utobbi időben itt a blogon de hát ez is én vagyok és úgy éreztem ki kell adjam magaból ezt. Nagyon sokan segítettek ebben az időszakban hogy helyre billentsenek mert nagyon elhagytam magam de hát ez van ha az érzékeny lelkű edy betérdel:) Nem baj tanultam belőle :) és ez a lényeg.

Úgy érzem magam mintha egy mocsaras burgyingban lettem volna és most megkapaszkodva ki tudtam mászni belőle. Igaz koszosan de ez a kosz emlékeztet majd azokr a dolgokra amiket figyelembe véve a jövőben "óvatosabban" fogok cselekedni. Elkezdődött bennem a megerősödés és ez nagyon jó. Aminek nagyon örülök az az hogy láttam azt hogy tudok szeretni, nagyon szeretni. Igaz egy "kicsit" fanatikusan és ez a fanatizmus eltakart olyan dolgokat amik elég szembetűnőek és nyílvánvalóak voltak. Kicsit benéztem az fát mint a kezdő denevér :) de nem baj :) mert legalább közelebről is megvizsgálhattam a padlót :) Szóval mostmár jobb a közérzetem s érzem hogy tovább tudok lépni de óvatosan. Mindenkinek köszönök mindent.

BearOut

ps.: Azért a várárkot feltöltöttem :)


Nincsenek megjegyzések: