2011-01-17

Templom és bóling

Ma reggel felkeltem s arra gondoltam hagyományttörök :) elmentem az üllői úti templomba istentiszteletre. Háááát olyan élmémnyben volt részem hogy csak na. A templom maga olyan volt mitha haza menntem volna. Csládias szép magyar.A belső annyita meleg volt és barátságos hogy egyből megkedvektem majd elkezdtem nézelődni, s mit látnak szemeim a templom ablakokon a régi vrmegyék címerei vannak fenn, a falon a magyra címer de az anygalos es alatta Istennel a hazzáért és egy ref címer. Teljesen feldobott. A pédikáció is nagyon jó volt a közösségről szól hogy mannyit teszünk mi azért hogy egy közössé részesei legyünk, mi az amivel hozzjárulunk ahhoz hogy a közösség működjön úgy hogy önzeltlenek vagyunk. És rá kellet döbbenjek hogy nagyon sokaszor volt az hogy én is csak átfutóként voltam jelen egy egy közöségben. De jó volt mert emberi és érzéki töltet volt az igehírdetésben, és ez most angyon kellett.

Aztán délután elmentünk Frankivel JYSKbe és IKEA-ba lett fürdőbe kisszekrény meg hálóba fiókos okosság :) majd eset elugrottunk airsoftos társasággal egy jó kis dinoszaurus oldalasra és bólingozni. Nagyon jól telt, nagyon.

Sajnos interaktív szócsatával zátam Csücsökkel az estét pedig nem akaratam. Nagyon bennem van még. nem is tudonék most egy másik kapcsolatab beleugrani, no csensz. igaz NLCre regisztráltam - mert az is olyan hogy kb 1-2 hónap amíg egy értelmes emberrel össze lehet futni, meg amig legalább valaki is visszaír - mert meg kell adni az esélyt nem?. Hiszen szétmentünk mit a törökök csatában és az volt a dolog hogy sajnos - és ez nagyon rossz volt szerintem mindkettőnknek - nem volt meg a szerelem, az hogy nem tudott úgy visszaszeretni ahogy azt ő igazábol szeretné őszintén görcsök nélkül és erőből, eröltetve nem lehet őszintén szeretni. Teljes mértékben megértem a dolgot de az az igasság hogy mostmár nagyon szeretnék magam mellé valakit akit tudok szeretni tényleg szeretni, komolyn belemenni az életbe, megosztani jót rosszat vidámat szomorút mindent. Csücsökben én ezt nagyon láttam és látom de ha nincs meg az irántam érzett láng akkor sajnos ez nem megy vagy ha megvan akkor azt ki kell felyezni.

Megyek s bedőlök a tollasbálba.

Nektek meg szépálmokat


Nincsenek megjegyzések: