2011-01-06

Gyalogoscsendes

Tegnap este nagy meccsnézős este volt a program :) Jó volt látni újra ezeket a régi jó arcokat akikkel annó még együtt toltuk a lasztit :) Persze egy idő után én kikerültem a dologbol különböző egészségügyi okok miatt, de megmaradtam mint szurkoló :) és egy időben még Coach is voltam :) na de ez meg is maradt ez a név. Jó volt látni őket így együtt. Nagyon jó volt. És hát mivel a 400as klubb egy olyan hely ahol folyamatosan cirkulálnak az emberek folymataosan változott az asztaltársaság de a mag az maradt :) és nagyon jó volt.

Aztán úgy döntöttem, hogy hazafelé szépen gyalogszerrel tolom el magam, mert olyan szép este volt. Hideg kicsit zord de akkor is szép tiszta olyan megnyugtató. Közben jó kis BBoyos mixeket hallgattam, s a Szentkirályi utcában egyszercsak mellémszegősött egy macsek :) egy nagy fekete macska sárga szemekkel. Nem vagyok oda értük nagyon de ebben volt valami volt valami olyan kedves :) éredekes volt mert egy kicsit leáltam vele "dumálgatni" s ő mellém szegődve elsomfordált a Mikszáth térig. Érdekes volt. Kell az iylen az embernek néha és az a szép az egészben hogy nagyon szép ilynekor a város. Főleg a kisutcák, kihaltak, csendesek, szépek. Ilyenkor úgy elindulnak a gondolataim, hogy mi mindent lehetne csinálni ebben az évben, lakás, jogsi, bringarendbeszedéseladásvagyújvétel...szóval nagyon sok minden kavargott a fejemben. De nagyon jó volt mert mire hazaértem olyan jól éreztem magam olyan igazán jól.

És tumárro találkozom Csücsökkel :) már várom.

PiszÁut


Nincsenek megjegyzések: