2011-01-23

Háromnapos

Annyira jó volt tegnap este (péntek) mikor Nyiha és kis felesége Kriszt, két nagyon kedves barátom Balázs és Frankie átjöttek s volt egy kis beszélgetős iszogatós este :) Kitárgyaltuk mindenki kis ügyes bajos világbaját :) aztán Balázsnak le kellett lépnie mert mennt még valahova :). Mi akik maradtunk kb toltuk az okoskodást még egy kcisit aztán uccu neki az éjszakának :) Frenkkel végül a regi koleszban kötöttünk ki :) ahol éppen vizsgatemető buli+szülinapi buli volt háát mondanom sem kell hogy olyan emberekkel találkoztam most így hosszú idő után akik kedvesek nekem de hát mivel mindenki más utakon mozog  ilyenkor tudunk csak összefutni. De jó volt őket látni, tolni egy nagy táncos mulatságot aminek egy hajnali rendőri igazoltatás - unatkoztak a srácok :) ja és nemigazán értették hogy hogy van az hogy "szerbek vagyun" de beszélünk magyarul és milyen jóól, azért adtunk egy kis ívet nekik mondtuk hogy lehet hogy ezt a francia kolegákkal kéne megbeszélni akaik határthuzogattak még annó, ja és az sem lenne baj ha esetleg egy kicsit tájékozottabbak lennének a környező országok etnikai összetételével :) Na nem esett jól ez de ez van, ezt kell szeretni -  és hazataxizás lett a vége. Hát 5 magasságában beestem az ágyba s jött a szunya ezerrel. Olyan igazi jót aludtam igaz az álmok nem voltak annyira jók de hát ez van ha az ember örlődik lelkileg.

Na kivirradt a nap csörög a teló Frenki online :) Airsoft....mondanom sem kell hogy nem voltam olimpiai formában az első két játékon, utánna sem de jobban menta  dolog. Aztán este ahogy elősző nap megdumáltuk Nyiháékkal az ElektronikSzuperszonik helyre mentunk egy kis progresszívre goatére loungeban :) Hát mondanom sem kell hogy nagyon bejött.  Nem vagyok egy nagy digitaliszenerajongó de ha igényes és még táncolható is akkor viszont nagyon jól tudom érezni magam. Természetesen nagyon nagy behatással volt a társaság is akik nagyon jófej gyerekek, ment a "cirkusz". :) Aztán lemerültem, mondjuk így egy airsoftos nap után az ember egy kicsit fáradt meg a 4 óra alvás sem tölti fel az aksikat eléggé. Úgyhogy 2-3 körül már az ágyat nyomtam.

Aztán beköszöntött a ma reggel s most itt ülök a gép előtt, blogozom s lassan készülök a lelki feltöltődésre:) Nagyon jó kis templom van itt tőlem nem messze az Üllői úton. 

Ami meg belül van....hát hullámzom. Keserű de édes is szomorú és vidám...olyan mint egy csájnízfúdos mindentbele kaja. Vegyes nagyon vegyes. Néha nagyon letörten vagyok, ezek a nehéz pillanatok, ilyenkor el tudom magam hagyni egy kicsit de ezt nem szabad, olyan céltalannak látok mindent és ez nagyon nagy lehúzó erő.De nem fogom ezt megengedni magamnak, túl nagy luxus lenne hogy most a földön fetrengve üvöltsek (de jól is esne:)), inkább felállok és megyek előre. Kűzd bennem a két ember :) MrRacional és MrSoul, de nem baj mert ez ilyen. Na nem vagyok skizofrén :) de szerintem mindenkiben megvannak ezek a kettőségek van akiben erősebben van akiben gyengébben. Mindenesetre most elég nehéz időszak előtt állok, de nem szabad megijednem tőle. Adottaka a gondok és problémák nekem meg az a feladatom, hogy ezeken keresztülmenjek szépen lassan folymatosan tartva azt az irányt ami az ösvényem :) Nem lesz könnyű de bízom benne, hogy sikerülni fog. Nem lesz könnyű de minden jóért meg kell kűzdeni keményen ha igazából magunkénak akarjuk érezni az elért célt/dolgot. Mert ha csak úgy odapottyan az ölünkbe a dolog akkor az jó, de nem úgy értékeljük mint amiért meg kellett dolgozni.....nincs meg benne a veríték......úgyhogy megyek is és kűzdök egy kicsit :) csak mert megérdemlem :)

Lesz még kutyából dér

Szépnaposta szeretettelit boldogat nektek kedves olvasók.


Nincsenek megjegyzések: