2011-01-02

25,6km tisztulás

Huuuu denagyon jólesett ez most. Vége van a 6 hétnek, végre lehet mozognu tenni venni rohangálni természetesen óvatosan de csak lazán. Na ma volt az a nap mikor felkeltem és mondtam magamnak na Endre gyerek bringát tezsék szépen megfixírozni aztán hajrá egy bemelegítő laza kis téli évelei tesztride. Hát hopgy ez nekem mennyir jól esett nem lehet leírni :) konkrétan 6 hétig nem nagyon csinálhattam semmi olyan fizikai tevékenységet amiben kiadhattam volna magaból a fölös energiákat. Természetesen ezek halmozódtak és furcsán kezdetm magam érezni. D emost hogy így ledolgoztam egy keveset belőle jobb lett. Kitisztultam agyban egy kicsit mert egy kisebb káosz uralkodott bent. Kuplerájból rendet :) Kellett már nagyon. De hát ez van ki kellett várnom ezt is szépen türelemmel mint mindent az életben. Nem szabad rohanni hanem szépen lassan kell élvezni minden egyes kis dolgot ami megadatik. Elég példának venni azt hogy a Grand Canyon hány millió év alatt alakult ki egy kis folyó eróziós ráhatásával és milyen gyönyörű lett:) vagy a cseppkövek, vagy a nevadai sivatagban található nagy vörös sziklák. Úgyhogy langsam spatziren nchts ugrabugra :).

Na de mindenesetre ez a bicajozás nagyon kellett. Jó volt vidám kicsit fagyós de jó nagyon jó. Most pörgök mint a varrógép ama bizonyos Singer alatt és vigyorgom hogy holnap kezdődik az Arbeit. Van hozzá kedvem :) és bringatúra lesz természetesen attól függően hogy reggelre lefagy e minden és beköszönt e a harmadik jégkorszak :)

Kedves olvasó kívánok neked is nagyon sok szépet és jót ebben a kétezertiszenesgyesh éfben.

Briciklismetfe PiszÁut
P.s.: Ma a múzeumkörúton a napi mérőn a 30-ik brigás voltam :)

Nincsenek megjegyzések: