2011-01-28

kész

Most kritikus a helyzet, nem tudok figyelni a  munkámra nem tudok koncentrálni csak vegetálok mint egy pöcs.....kikészít ez a szitu. Betérdeltem ma reggel azaz tegnap este ami ma reggel kb délig folytatódott....aztán kicsit heylrebillnetem de jött egy újabb hullám amin most szörfözök. Kurvára elegem van már ebből a dekoncentrált szituból és az érzelmi szörfbajnokságból. Jó lenne kikapcsolni az agyam egy kicsit mondjuk egy hétre és zöldségként csak lenni létezni a levesben de ez nem ilyen, ennél sokkal nehezebb lesz....de akkor is ott van belül. Egyszerűen nem tudom elengedni, lehet emiatt gyenge vagyok de nem szégyenlem, mert érző ember vagyok és így létezem ilyen vagyok ha jó akkor nagyon jó ha rossz akkor meg nagyon rossz.......hát kéremszépen ez van ilyen a koligerendremedvegyerek. El kell fogadnom és ez kurvanehéz......jó lenne egy ölelés.....ááááááá teljesen kész vagyok. 

1 megjegyzés:

Lenka írta...

ez így teljesen rendben van, mert ha egyszer úgy istenesen kisírod, kiüvöltöd magadból a fájdalmat, akkor elkezd majd múlni, szűnni. de amíg nincsenek könnyek, nincs üvöltés, addig csak bezárod magadba, mint borostyánba a szúnyogot. ha van ismerősöd, akinek kicsi gyermeke van, látogasd meg őket. a gyermek minden fájdalmat feledtet és a Földhöz köt. veled vagyok, szeretettel gondolok rád és imádkozom érted.