2011-01-09

Nemzeti

Hát én nem tudom hogy mi van de a tegnapi és ez a mai nap nagyon teli van mindenféle kis rejtett boldogságokkal. Ugye a tegnapi őzikés dolog az úgy konkrét volt, ma reggel egy kicsit fáradtan de elmentem templomba - Végh Tamás prédikált - nagyon szépet, szívhezszólót, emberit olyan igazi szívhezszólót. Nagyon jólesett most ez a lelkemnek, és ami a döbbenet hogy a végén mikor énekeltem a himnuszt úgy megindúltak a könnyeim de úúúgy hogy nagyon. Jól esett tiszta szívvel énekelni a nemzeti imádságot. Felemelő volt. Nagyon feltöltött nagyon nagyon. Eszméletlen volt. Nemrég értem haza de még mindíg a hatása alatt vagyok. Jó érzés. Jó érzés azt érezni hogy erőt kaptál, hogy felmelkedsz a hétköznapokból és egy kicsit magasabbról tekintesz rá a dolgaidra, tisztábban látsz, kicsit "okosabban" :). Egy szó mint száz nem nagyon lehet leírni szavakkal ezt érezni kell.

Szépet boldogat mindenkinek.


Nincsenek megjegyzések: