2007-07-31

Tüsszögősköhöősbaljósárnyak



Az egy dolog hogy a vilag beteg de hogy mennyire megszivattam magam .....érezetm hogy vasárnap kapar a torkom aztán nem foglalakoztam vele és tessék:) full dagadt szemek, kicsi kis láz, enyhe hányinger, burában a fejem...szal nem vagyok a toppon csak épp hogy minimalon futa rensódszer...be is aludtam az előbb aztán nyomtam magamba egy kis 85%os narancsos csokit most pörgökegy kicsit ha lehet az pörgének nevezni ha az ember felemeli a kezét és megvakarja a feje bubját....

Ami az éjszakát illeti háát volt egypár fura álmom:) de a legjobb aza az volt hogy arra keltem hogy hörgök a saját taknyomban :) szal elég megviselt ez a múltheti bulisorozat meg minden.....legyengitette a szervezetemet aztán jött a jó kis időváltozás és nesze neked dátha:) NEocitran, 1000g-s C, miunka haverok buli fanta kola pálinka kéne egy kicsi és minden helyre jönne:) ehhh bárcsak így lenne.

Türelem kitartás and all the faith that you can give into things és minden ahelyén lesz:) egy idő után:) Reméle

Fred bácsi itt üzeni a világnak a fülemben hogy Get the f**k off :) fur ez azene néha utalom néha meg nagyon bejön:) na mindegy

nem mindegy

N 2gether now :)

Nincsenek megjegyzések: