2007-07-10

Esős gondolatok

Az éjjel hatalmas vihar volt. Annyira megnyugattott ahogy az eső kopogott a párkányon és a dörgés morajlása elnyomta a városi zajokat. NAgyon jól aludtam csak reggel olyan 4 körül riadtam fel és utánna kezdődtek azok az álmok amik elgondolkodtatak......Róla álmodtam és a sok régi ismerősről ahogy egy nagy happening van de én kiszorított vagyok és nem tudok közelükbe férkőzni sehogy gondoloma sok múltbeli gondolat juttatott ide de nem bajm ez erőt ad hogy erősödjek hogy keményen tudjam szelni a problémákat.

Reggel munkába menet alatt járt az agyam ezerrel hogy vajon mi lehetett ez az álom...gondoloma tegnapi beszélgetésem Mike barátommal, meg ategnapelőtti msn cset Zsuzsaval meghozta a gyümölcsét. Sajnálom hogy Így alakultak a dolgaink de ez van. MEgyünk tovább. Sokat tanultunk mindakletten ebből a dologból...nagyon sokat.

Az élet tele van meglepetésekkel az emberek azt mondják hogy általában egy kapcsolat feldolgozása addig tart amennyi ideig tartott a kapcsolat.....most akkor bajban vagyok????? 4,5 év.....huhhh. Azért szeretnék előbb helyrerázkódni és rendezni a családi állapotomat. :)
jóóó hogy:) na de nem akarok ilyen letargikus lenni egy ilyen szép esős napon. Annyira szeretem az esőt és a szagát csak a város nem az igazi mindez mondjuk Geronaban vagy Prágában , estleg Ujvidéken más élmény lenne de a legjobb biztos hogy a CAirnlee road egyik pirostetős házikójában lenne:) Szép volt az az év is rég volt de nagy nyomokat hagyott bennem. Átmenntem egy nagy változásom ami jobb emberré tett...de elinditott egy másik folyamatot is ami viszont nem annyira kellemes következménnyekkel járt :) lsd. tavaly karácsony........de ennek igy kellett lennie. Nem bánom mert most tudok magammal foglalatoskodni fotozgatni, rajzolni, bringázni.....lábat gyógyítani. S ha egyszer a jóisten megadja a lehetőséget családot alapítani, gyerekeket nevelni, boldogan élni:) Csakis hittel lehet :) ennyi a nagy büdös igazság.

Szeretem a esőt...tisztít, regenerál, frissít, újraéleszt....az eső
Most szeretnék kinnt lenni egy nagy erőben ahol csak fák vannak és nincsenek szemétkupacok meg cigicsikkek és az esőben egy kis sátorban gondolkodni, elázni, megtisztulni, érezni az avar vizes illatát a cseppek kopogását a leveleken a ponyván......:) hmm szeretem az esőt.

Nincsenek megjegyzések: