2007-07-14

Száni dej soppingendadertings to bi dan

Huu nem is tudom...fura volt ez a reggel felebredtem aztán összegeztem a tegnap esti jó ki mescalos estét :) ami jó voltnagyon. Anyagilag nem annyira :) Aztán bevillant a bright skyból egy gondolat Zsuzáról.....kész vagyok:) hehe fura az ember egy gondolat hogy megváltoztat. Főztem most egy KV-t aztán böngészgetem a netttttttteet kicsi illustrativo kicsi ez az....aztán mjd lesz egy gyenge takarítás hogy ne legyen már akkora kosz mert lassan kukoricával is bevethetem a napraforgóval:) jövő héten Zentai játékok van :) kéne menni mert jó lenne egyett otthon buléjozni a régi ismerősökkel de meglátom mert lovetta nagyon nicsen most :) számlák meg minden...aztán a céges ügyeimet is el kellen simitgatni :) anyagi hozzájárulást várok még két helyről :) majd fizetnek

Tele van az agyam ötletekkel, zenekar is kellene ahol tudnék játszogatni szájharmonkázni de nincs még na de majd lesz csak keresni kell, Asszem elugom majd a fat mo's pubba majd egy jó kis blues estre :) aztán megnézem miujsag zenészkinaat téren:)

Na respect mindenkinek aki számít :)
Its a sunny daaaay today and i'm not giving it up for some fucked up memorie......

Nincsenek megjegyzések: