2007-07-28

MASZKOLáS

Ez a photoshopban egy nagyon hasznos dolog ugyanis ugy tududnk kitakarni dolgokat egy kepen hogy azok csak elrejtodnek es nem torlodnek igy aztan kesobb fel tudjuk hasznalni....na de en is kitakartam a kepembol tegnap este eg ykicsit most meg ujrahasznositom :) hehehhehee voltak olyan galad emberek es rabeszeltek hogy tegnapi idegbeteg napom utan menjek el es 3 jonovel borozzam:) Na ennek megvolt a hatasa.....borocska elfogyott endrecske kifekudt :) de jo stresszoldo volt a dolog most frissen uden es kivanatosan (faradtan, nyuzottan, duplan latok..stb) ulok es irogatok ma meg kell kommandozzak egyett Rudiek jungeleban aztan egy mosas sem artana mert igy is az utolso rend ruham van rajtam :). Ami reszebn izzadt meg reszben cigifustos igaz a teganpi nagy buli ami 5 ember egy Didzsej es nemi zenebona......nem tudott annyira lekotni hogy tancikaljak :) Ehhh pedig kellett volna.

Öreg vagyok én már :) hehe na neeeeeeeeem

Ablakon at tuc tuc szurodik be a szobaba nem tom honnan de faszkivan vele mert nm nagyon szeressem viszontna fort knox ambientjei eleg ugyesek:) kicsi hegedeu kicsi dob kicsi ez az kicsi jo filing :) na most hoyg igy mar azt irom ami epp korulottem tortenik asszem leteszem a tollat eleg nehezen tudtam belevesni a monitorba ezeket a sorokat is.....

Kapjabeanagyharcsaakishalataztrakosgassontuzet
adunatiszadunamelyenoszt gOOOOOl

1 megjegyzés:

Kicsi írta...

Kellemes regenerálódást! Csókoltat a 3 jónő.