2007-07-30

10% Black aka Szürke

Ilyen az ido most ma reggel zuheban jottem melozni most itt ulok minden melom kinnt all akedves megrendeloknel....varok varok hogy beinduljon a gepezet :)

MEgtanultam turelmes lenni az elmult 6-7 hónap nagyon sok mindenre megtanitott. Ezzek olyan dolgok amiket az ember csak akkor tanul meg ha megtapasztalja oket....visszatert a diszlexiam, az összerándulásaim ha hozzám érnek :9 ehhh. A lekemet érzem, beteg, és is az vagyok náthás....tüsszögük de kitartunk mint a 300.

Furcsa az hogy minden reggel bejovok köszönünk egymásnak a munkatársaimmal aztán zombiwood van, de érthető a dolog hiszen dolgozni kell. A munka gyógyír nekem bele tudom rakni azokat a dolgokat amiket amugy csak üvöltéssel és sírással tudnéjk kitenni magamból. Egy szépen megtervezett brossura :) egy jó logó, egy elégedett ügyfél:) hát ezek azok a dolgok amik most tolnak előre és nem hagyják hoyg elpunnyadja mint egy tök :) Élvezek itt dolgozni olyan lájtos egy kcsit arra viszont jó hogy legyen időm kreatívkodni magamnak. Polókat tervezgetni rajzolni 3dzni minden olyan ügyességet fejleszteni amire máshol nem volt esélyem. És természetesen kimozdulok otthonrol égyre többet:) ez jó jel sőt már főzök is hétvégente minkor van időm, takarítási szokásaim is lassan visszatértek :) kezdek helyre álni, az idő a gyógyír mindenre türeélemmel kell lenni és akkor mindent meg tudsz valósítani. Hinni kell és megláétod az utat :)

Eső...eső...szeretem, ahogy kopog az esernyőn, ahogy lecsordul a nyakamon, ahogy megnyugtat, szeretem ezta szürke időt most jól esik :) nagyon jól. Mindenki csendben üldögél és klikkelget én meg gépelek lassan le is teszem a tollam es rajzolok valamit:)

Essen sokat

Nincsenek megjegyzések: