2007-07-02

Lendvai szöllöbuhera


Most hétvégén megint Lendvai látogatás volt :9nagyon állat volt Sonka Dudi és Goga megint kitettek magukért és jó házi kosztall erősítették a szöllőben dolgozókat azaz mindekt egy laza kis föccsözéssel egybekötve feltöltöttem a budapest által lehúzott energiámat ami remélem kitart egy pár napig aztám Palics sziti reprezent lesz belőlle most hétvégén ha minden fasza és jól megy és ha kifizetik a zsetámat :) Na de a lényeg hogy most repülök mit egy b747 es utasszálító:) és várom hogx k0lt0zhessek ezerrel befele a kis lakásomba amit nagyon gyorsan húznak de nagyon gyorsan igaz 35 évig fizetem de :) az enyém és csak az enyém.

Nem vagyok gazdag de azért a lelkem jól van igaz az elmult 4 napban nagyon zavarogtam lelkileg annak ellenére hogy lendvai rehabilitáció volt de zsuzsa még mindíg ott van bennem valamennyire gondolom öt már én nem mozdítom elszakadt ...de ez az élet megyünk. Dörög az ég és jól érzem magam. ma meló után Nyiháékhoz beugrottam egy laza vacsorafőzésre csináltam egy laza kis salátát Kriszti pedig tócsiban bundázott csirkemellet :) Nagyon finom volt és azt kell mondjam hogy ritka az ilyen párocska akik ennyire összeillenek és ennyire boldogak nagyon nagyon :) ilyenek lehettünk volna mi is hehe de sajnos az úr mást itélt nekünk:) na de nem baj ezért érdekes az életünk. Hogy akadályokon keresztül menjünk át és ne inogjunk meg soha.

A lábam nagyon faszányosan gyógyúlgat, már egésszen jól járok bringázás is nagyon jól megy mondjuk a foci még bökkenős de azért tartom magam :) lassan de biztosan két lábra állok meginnt.

a fröccs az igen

Nincsenek megjegyzések: