2007-07-07

Érzések

Annyira meglep hogy, ennyi idő után is fel tud kavarni ő....nem tudom miért de gondoltam megnézem iwiwen hogy miujsag van vele :) márha ott meg lehet ezt nézni na de megnézegettem a képeket és láttam és hát felkavar még mindig ...nem tudom mit kellene még csinalnom hogy teljesen el tudjam felejteni. Nem is akarom igazábol szerintem csak erölködöm és még türelmetlen vagyok, még mindig van bennem érzelem, ezek azok adolgok amiket nem tudok begyorsítani csak átvészelni......valahogy. Renélem hamarosan ez bekövetkezik mert nem szeretnék belecsöppenni megintn a letargia nagy tengerébe úgy is hajlamos vagyok rá...hehe naja nagyon vicces...mindegy Elvagyok itt a kis alberletemben és éldegélek aztán majd lesz valami valahogy nem tudom hogyan de valahogy biztos amíg jó emberek vesznek körül addig jó:)

Igaz néha az ember kételkedik hogy kik is az igazi barátok és kik nem....vagy kik azokmakik csak kihasználják és kik akik ténylegesen segítik. Szóval nem tudom és rossz a dolog nagyon rossz. Most:) Pillanatnyi állapot elmúlik majd. Nem hevertem még ki a chrast még gondolom egy jó hosszú időnek el kell telnie ahhoz hoy ez rendbe jöjjön. Mint a lábamnak.....lehet hogy a kettő összefüggésben van...:) vicces lenne.

Na de megszületett az egyik legkedvesebb munkatársamnak a kislánya Jázmin és hááát nagyon boldogak mind ma megyek megünnepelni az eseményt nyihával :)Viszek egy kis lenvai Olasz Rizlinget:) Freccsezés lesz szerintem lightos:)

Kitartás Endre erős vagy te csak néha elgyengülsz :) de van erőd.

Nincsenek megjegyzések: