2007-07-30

Belüről szorít

Valami van bennem és nem a délutáni bab az ami feszít.....remélem kijön mert üvölteni tudnék lehet hogy a telihold az oka és farkas vagyok valahol? :) VAUUUUUUUUUUHHHH de jó lene falkaban vadászni a vadonban :) Egy kicsit maganyosan érzem magam elbújok a sok munka mögött ez jól esik :) Dolgozni alkotni igaz néha így érzem magam....

MEgkötözve elverve mérgesen......bennem van a düh, de mi ez a düh honnan jön? Ötletem lenne nem kevés de azok általában hülyeségek az igazi dolog az nagyon mélyen hever és még nem nagyon kívánkozik ki:) igaz jobb lenne ......

dühös vagyok mert elhagytak....dühös mert nem úgy alakút az életem ahogy szerettem volna, dühös mert nagyon fájt minden az elmúlt 7 hónapban ....minden....még a sarkam is bekrepálz......Dühös vagyok mert elhagyom néha magam....nem szabadna de mégis megteszem...dühös mert nem szerethetem az akit szerethettem volna...de ennek így kellett lenni dühös mert nem tudtam megadni neki azokat a dolgokat amikért elhagyott.....ez van
Dühöngök magamban de legalább kiírom magambol. Ez az első alkalom hogy leírtam ezeket a dolgokat.....nagyon nehezen jöttek ki...nagyon. Ö most boldog :) legyen is az. Én nem vagyok az :) én dühös vagyok.....de majd elmúlik jönnek majd a napok a hetek a hónapok néhány hónap múlva már csak emlék marad az egész és akkor ránevetek a teli holdra és kacagni fogok hangosan :) nagyon hangosan:)

Egy kicsit őrültnek tünhet ez az irásom de az az igasság ez van bennem :) ehhhh napló napló, jó fej vagy te :)

Végezetül ide teszek egy képet ...Life is hard so fight it like a bad ass mutherfucker.......
........................and kitty fuck you!

Mindenkinek nyugodalmas szép jóestét

1 megjegyzés:

Kicsi írta...

Néha csak egyszerűen meg kell élni a fost. Van, hogy nem kell a "nem adom fel", a "harcolok". Meggyőződésem, hogy ezen érthető, ámde fals kijelentések csak mélyebbre nyomják a valós problémákat. Most szar. Most sajnos ezt kell megélni. És ha már kifetrengted magad a saját magad és mások által kreált ürülékben, akkor jó esetben megkeresheted a legjobb önbizalom-tuning módszert, ami továbblendíthet. És amire persze nincs egységes módszer. Drukkolok ám. És örülök az őszinteségnek!