2007-12-04

A hülyeség ha fájna.....

Na ezer éve nem írtam ugyevbra ali komu jebe majku :) haogy mondanank. Teganpi napom mint minden hetfő nagyon faszan indult :) esőben becsörtettem a melóba na de az nem volt ám olyan egyszerű :) hehehehe Budapesti Közlekedési Vállalat vagy inkább Bt ? nem is tudom :9 szóval miutan jóóóó vizesen beszáltam a metróba megcsapott A FINOM TESTILLATA MÉG VAGY 250 jómunkásembernek ez füszerezve egy enyhe kis ázottkutyaszaggal és tanááááá és kész is volt az ideális légör egy jó kis reggelis szaunához mindez füszerezve egy enyhe másnapos fejjel és már meg is volt az okom mikor beérte a melóba hogy lebasszam a titkárnőt mikor elkezdett baszogatni hogy én miért hagyom a kajamat a hütőben tovabb mint 3 nap...kis naív en mindent megeszek...szal nem marad ott semmi ugyhogy ezt kicsit rosszneven vettem és bummm kitört a hiszti....na ez kellett. Persze aztán rájöttem hogy ő az utolsó ember akivel nekem bármilyen konfliktusom kéne legyen :) nem jó az ha az ember rosszb van másokkal...nagyon nem .....

Más.

Az elmult egypár hónappban egyszerűen nem találom magam pedig nem vagyok egy kulcscsomó hogy csak úgy elhagyjam magam nem?........na mindegy csak nem jó ez így nagyon nem .....kellene változtatni rajta. És fogok is. Ezek az évvégték mindíg elszaródnak valahogy :) ehhh de lehet hogfy cxsak nekem megy el a türelmem attól hogy foglalkozzam a dolgokkal .....erőt kell vegyek magamon és lépnem kell.....valahova preko grane.

Na ennyi

Nincsenek megjegyzések: