2007-12-10

Stormtrooper vs. BKV Controll feat. Lord fo The Rings

Nah Hétfő jókedv boldogsag :) és minden ami egy szürke napon kell az embrenek hogy szurvájvoljon. Természetesen az orkok seregei mareggel is rettegésben tartották a Budapesti polgárokat :) na persze csak a munkajukat vegzik :) MEgprobaltam velük egy kicsit poénkodni hogy tippelje már meg hogy van e berletem :) egy kedves hölgy volt a controller :) mondta hogy szerinte most ő nem szeretn ilyen talaóskerdésesmagyarnépmeséskiskiralyfisat játszani.....mondom deeeeeee ő neeeeeemmm aztan megmutattam a bérletemet ami olyan hatással volt mit amikor Gandalf előkapja xenonos botot ami 4500 wattal vilagít orkok hussss szevvvaaaaaaasz:) Na de a második roham is jött:) Nyugati szorosnal a törpök barlangjának bejáratánál hááát 10 darab megtermett ájvillkilljú ork és goblin. Villantom a bérletet....mobilt nézo Ork, villantom a másodiknak....a mobilo Héééé mutscsakabérletet...mutatom (enyhén dekoralt kicsi tüzlang meg v8) ez ez miez? kérdezi mögöttem sor elöttem üres tér:) Ezmiez? másodszor a masik aki nem modilozott mondj neki bérlet erre ez tom csak kérdem...HUHHH Orks Rule. Iq ontoppp..... Értem én hogy gőzgép de mi hajcsa effekt....na mindegy aztam lassan becsorogtam a melóba és most várom a 2500tonna melót amit majd kapok :)

Az a dolog vigasztal hogy édesanyam itt van és még marad ma is :) beszélgetünk, tvzünk igazi jó érzés aztan majd elmegyunk valahova este is :) mittomén talan Rudiékhoz vagy csak úgy sétálni.

MÉJDEFORSZBIVITJUUUUUU

Nincsenek megjegyzések: