2007-12-13

stormtrooper vs adventikoszorutolvaj

négy ág összefogva + egy szalma csillag egy kis piros szalaggal - ez volt az ajtodísz.....na ezt valaki meglovasította ma :) remélem jóm hasznát tudja venni. Gondolom nem lehet bekopogni és megkérni hogy csinálj nekem iisss....neeem tolvajkodás advent 3ik heteben BRAVO. Remélem onnan fentrol ezt vette az égi kamera. N nekem se lesz többet ilyen jó kis koszorum nem is lehetett koszorúnak nevezni...inkább csak egy cseoppp kis szin a IX kerületi szürkeségben....na mindegy rosszul esett mert én csinaltam magamnak hogy egy kis othonosságot teremtsek itt de hát ugylátszik másnak is szüksége van rá......na hat ez van legyenn vele boldog.....sajnalom.

...söööt inkább szánalmasnak tartom.-.....

hár ennyi ...

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Nekem egyszer (használt!) hamutartót lovasítottak meg a lépcsőházból. Nem értem.

stormtrooper írta...

:) ehhh azért van ám értékrendjük ....na mindegy ez van