2007-12-07

Mocsok egy menet volt heeeeee

És akkor mivan ha a mikoulasnak eppen rossz napja van :) akkor valoszinu o is morcos es kivanakadva. Mindenkinek van ilyen idoszaka :) nekem is az elmult 3 het nagyon sok dolog tortent ami befolyasolta a szocializalodasomat :) Hisztis, ideges, feszult, marha, figyelmetlen es meg sorolhatnam. De hat ilyen ez az Endre...

Kicsit szet vagyok csuszva tegnapi fergetegszetcsapomaavilagotmikulasolembetancoloscsajos buli utan. A szorakoztatoiparbol kaptam egy kisebb izelitot....hat inkabb neznem :) Mikor 3 cm re van tolled a egy "rönó" es három gorilla nez, te meg egy szeken ulsz es mindenki irigy rad :) aztan levijaszozzak a gatyadat :), megilyenek hat .......nem tudom Az igassag az hogy jo is volt meg nem is ....kettos erzes. AN de a tomegnek teccet :) Aztan atallkoztam egypar nagyon kedves draga emberkevel :) aztan olereztuk magunkat aztan hazajottem :) es most varom az ELMŰs embert........aki 11-13 ig jon na ehhez kepest......mindegy Jol mukodik a renccer:)

Tortennek az emberrel olyan dolgok amiket nem nagyon tud megmagyarazni azaz olyan valtozasok hogy ....nem nem tudom. Azt vettem eszer hogy kezdek egy kicsit hasonlitani edesapamra ami ne rossz mert az oreg mindig tudta mit akar, na de nem akakrok olyan anzcsaladias lenni......mindegy csak egy gondolt volt

Nincsenek megjegyzések: