2007-12-17

Lépjenek le uraim....

Ma döbbenten néztem ezt a videót....Bezárják az almássy térn levö generaciokatosszekoto szabadidokozpontot ?????? És igen És én is ott tanultam az elso szajharmonikas dolgaimata Ferenczy Gyuritol, és en is megittam 8 jégert + 5 sört aztan takacstamas koncerten beestem a ferfi budiba és igen nagy bulik voltak. De miert nem lehet ezt felujitani ????,ésakkoresetleg a sok jofejember fogjamagat es lehh nol partizni meg minden....na mindegy....sajnalom hogy Kóka és a fircis thief ismet gazdagabvb latt...de ez van....

alul video indexrol ....szomorkodtam


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

hát apám, jobb ha tudod, külföldiek vették meg az épületet. szép városunk (Budapest) nagyon vonzz ide mindenféle nációt, vidékieket, külföldieket. amikor elfogy a hely, akkor tőlünk kell elvenni, akik ennek a városnak a szülöttei generációk óta.

stormtrooper írta...

Thnx anonimus :)

Névtelen írta...

anonimus, dehogy. osmiumként blogolok máshol. csak itt nem jelenik meg az azonositóm.

stormtrooper írta...

ok:) koszi