2007-11-28

Long time no seeeeeeeeeeaaahhhhh

Reg voltamerrefeléééééé elvesztem egy kicsit a koligeri utvesztőkben.....sajat fassagok netovabbja ...elhagytam magam most allatam talpra talan egy kicsit. Nem tudom egy cseppet szetesődtem ...sajnos kicsi surranocska már nem része a világomnak...de ennek így kellett lennie ezt igazábol itt nem is felyteném ki mert ez a mi kis ügyünk. És csakis ránk tartozik.

Remélem mostmar beindulazirogatosdi is lassan.....

Régen mikor még kisrac voltam ezvoltazegyik kedvencem.......neha most is :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Pedig itt is kifejthetnéd, mert azt csipogják a verebek, hogy az a kis surranócska bullshit dumával lett nemrésze a világodnak és valahogy nem lett kifejtve neki sem...Azt meg végképp nem érti állítólag, hogy miért is kellet így lennie, ha közben meg mégis sajnos...És ha rátok tartozik, akkor meg miért nem lehet felnőtt emberek módjára megbeszélni blogozáson kívül. Azok a nyavajás verebek, állandóan pofáznak valamit. Lelőni az összeset. :)

Kicsi írta...

Welcome back. Pussz.