2007-12-12

Érdekszférák.....

Hááát holiskezdjem...na mindegy bele a közepebe aztan jolvan :) IN MEDIAS RES
....hogy van az hogy az embereket le lehet kötni olyan dolgokkal mint: hülyekérdésretippeleknyereksokpénzt, fogyokmintbaromhogynyerjeksokpenzt, okoskérdésekreokosanválaszolokhogynyerjeksokpénzt, bőröndöketnyitogatokhogynyerjeksokpénzt....szóval a nyerjek sokpénzt cimu dolog mindenutt jelen van .....értem én hogy az emeberknek fontos nekem is az de akkor is könyörgöm.....Minek van könyvtar,múzeum, táncház és még sorolhatnám a jobbnál jobb dolgokat amiket TV nezes helyett lehetne csinalni....na mindegy én nem fogom megváltani a világot ezzel a bloggal :) de azért jó leírni :)

Amúgy ezt az egészet egy elcsípett beszélgetés váltotta ki.....
..olyan nagy erőfeszítés hogy valaki erőt vegyen magan hogy ennyit leadjo......igen azért szavazott rá mert ugy gondolta ő a leggyengébb...ez egy most menő ugymond vetélkedőhöz kapcsolódóan volt....De a komolyság, a beleélés ezt nem értem.....a cipőfüzöjuket nem tudják megkötni, abban nagyon okosak hogy orszag világ elött hogy kell leadni egypár kilót...Oké énis megértem a helyzetet mert nekem is vannak ilyen gondjaim.....de ez az én sajat kis problémám amit nem vagyok hajlandó egy orszag előtt kitálalni és lelkileg bajlódni azon hogy uhh most valaki ki fog esni mert én ra szavazok...na mindegy ez az én vvéleményem csak az ideegsít hogy midez miért megy...na miért....hát persze a jó öreg zöldhgasúért. Azért megnézném milyen fejet vagnanak a kedves vetelkedosok ha vegen azt mondanak nekik hogy It was for your own Good dear friend.....:)HAHAHAHHHHAHAAHA egybol menne a per, story, szennylap, mocskolodas...pedig tenyleg az o erdekuk....a medisztarok :) BRAVO megcsinaltatok megint behulyitettek egy rakat emebert ahhelyett hogy Magyar Népmeséket nyomatnanak esténként hogy a gyerek ne a Picatchut nézze hanem a szegeny legenyt es hogy tudja honnan jon..., meg egy kis patriotizmust ebbe az elfuserált népbe....

Höbörgök itt mint egy höbörgép....10 9 8 7 6 5 4 3 2 1....Piiiippp

Na mindegy lenyugodtam

Nincsenek megjegyzések: