2007-12-09

Meg egy kicsi es....

A mai templomi elmenyem uhh nagyon sulyos volt. Vegh Tamas megint olyat predikalt hogy jujj nagyon jot es nagyon odavagot. Ez egy nagy toltest adott. Aztan hazafelejovet elmentem Rudiekhoz aztan favasrlas aztan tecso aztan diszites tudom egy cseppet koran de :) elveztem :) aztan most lazulas esete jon Édesanya :) csaladi kis estenk lesz :) Nyugodt szép kicsit karacsonyi.

Aztan holnap hetfo es kezdodik egy ujabb het.....kivacsi vagyok mi fog tortenni a cegbe bennt mert jo lenne lepni felfele :) na de men iszom elore a maci borere.

Minden Kedves Olvasónak Áldott Adventi ünnepeket kívánok:)

BEaR

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Csao ZendreX!

Ezer éve jártam blogod felé, enyém is kartalanul nincs tartva se nem...

Olvasgattam, gondoltam beajánlom neked a mi kis templomunkat is a szilágyi dezső téren (batthyány tér mellett), itt vasárnap esténként 6tól nyomunk modern zenés istentiszteleteket. Eccer nézz el hozzánk, én is éneklek a zenekarban.

Peace und riszpekt!
Gy