2007-09-10

Stormtrooper vs Duhos MArtonos:)

Hat a penteki nappal kezdodoen elindult egy nagyon allat hetvege ami eloszor egy jo nagy buliban folytatodott a regi harcmezokon, aztan meg megszakadt egy ket FIDELITASZOS poloitikailag nagyon heves emberke bulimegszunteto akciojatol de sajnos a NEP gyozott (reszeg koleszosok versus FIDELITAS 1:0), MAjd egy laza pizza paeradicsomos kirandulas ami felbaszodas miatt reszemrol megszakadt.....Nah akkor most reszeletesen:)

PEnteken nem mentem haza hanem egybol be a Martonba ahol Yogi Masterrel kvztunk egyett aztan egy serci lecsuszott aztan megjott TATAfromTATA :) es hat kiugrottunk a madaras tecsoba, vencsempesz es egy teleki befigyelt:) huhh nagyon jolesett a cabernet....a csempesz nem annyira mar de lecsuszott:) ehhhh. Szoval olyan igazi nagyonallat jobuli volt lennt a sznhazteremben csakhat a politiokailag tulfutott fidelinkas gyerekek egyfolytaban le akartak fujni a dolgot 2 utan ...nem nem :) Egy igazi Bulizos martonos nem hagyja magat:) SOHA mivel en nem vagyok az igy gyonyorkodnom kellett a tomegpszihozisban egy elkezdi a tobbi folytatja:) na szal reggel 5 ig nyomtuk a dancet :) es hat nagyon jo volt :)

Aztan egy kedves baraton akirol aszittem hogy a normalisabbak koze tartozi (nem nevezem meg) elkezdett problemazni egy 5 evvel ezelott dolgon ahol igazabol nem is velem volt baja hanem valaki massal csakhogy en ismertem azt a kozos ismerost is es hat lass csodat hirtelen egy kalap alatt voltam vele holott ket kulonbozo emberrol van szo Egyszo mint 100 rosszul esett a dolog nagyon. Mert ugye senkinek nincs turelme egy ilyen blob marhasagon agyalni egy uveg viszki meg egy uveg teleki utan...na de az osztas csak mennt mennt es egyszer teli lett az agyam.....ez mar a PPben volt szal aki ott volt az ugyis tudja kirol van szo....na mindeg hazamentem es egy akkorat aludtam mintallat.....

Szombat REHAB

VAsarnap Delelott TEmplo:) Igen jol esett mint mindig.
Utanna Fotozas a Szekelykapu etteremben.
NAgy Csaladi heppening Keresztanyameknal.
Haza es egesz este chillin' + meloka

szal igy ennyi volt ez a hetvege.

A mai napom mosollyal indult, aztan nem tudom mi tortent de elmennt a kedvem mindentol na de van ez igy ugye ......most eppen nincs semmi melom de az oraber ketyeg :) hehehe.

Ennyi

Nincsenek megjegyzések: