2007-09-20

Még 15 perc

Még 15perc és megyek el a nagyvárosból. Lendva City vár egy kis szürettel :) a munkának meg ennyit üzenek ......nem lesz szép de legalább kiadom magambol a....
FUCK-YOU BITCH* AND
SHUT THE FUCK UP!
(*work)

na akkor miert is kiabálok mikor minden jól van körülöttem.....nem tudom talán a tudat hogy 4 napig most olyan emberekkel leszek akiket szeretek és nagyon jók, lélekben, emberileg és mindenhogy. Igazi barátok Ezt nagyon kevés emberről lehet elmondani. Kedves kicsi Maramarom is most kés alatt fexik......kitartas Kicsi. :) csak kihalásszák azokat a fánya dolgokat belőlled.
Ördike drága vele jövő héten találkozom és természetresen Nyullal is :) ök ketten nagyon sokt jelentenek nekem, nagyoin nagyon. Rudi és Irisz akik mellettem álltak amikor kellett és kiszedtek a szarból nagyon emberek nagyon nagyon......

Öszintén elmondom ezeket mert jól esik. Ilyen vagyok és nem is akarok megváltozni mert Ilyen Egy Endre vagyok én :) egyszerüen müködő szociális teremtmény aki szereti ha tud jólelkű lenni és embereket boldoggá tenni....Ebből jöttek az állzalános iskolai cimek is mint a Bohóc......szal szeretem ha az emberek boldogok körülöttem és nevetnek mert nincs annál jobb dolog ha mosolyogsz és visszamosolyognak rád vadidegenek:) és valahol tudod hogy miért is mosolyogsz. Boldog vagy, élsz, repülni még nem repülsz a fldön jársz de boldogan :)

Gondolatok....

Nincsenek megjegyzések: