2007-09-18

Golyatábor 2007

Ahogy az szokott lenni....túlszervezett minden :) A hangulat nagyon jóvolt eltekintve egykét dologtol....Palóc Székkiller, firestarters, crazy gondnok....ez volt az első na a másodikon amikor már mindenki jó kis fejfájással és sisakban szétcsúszva magához tért kezdődtek a játékok meg kell mondjam nagyon jó ötletnek tartottam hogy mindenkinek be kellett mutatkopzni ade úgy ám hogy a neve első betűjével egy magára utaló szavat becenevet kellett mondani :) Alkoholista Adam, Veszélyes Viktor, Szerény Szilveszter, Paraszt Patricia, Buszos Berni, Zsákos (frod) Zsombor, Iszákos Ivana és még sok más nagyon jó kis név. Tremészetesen én sem maradhattam ki a körböl annak ellenére hogy XXXI vagyok:) ELVILEG ENDRE vagyok :)

Sok jó vetélkedő, sok sok vdám ember, ivási tömegpszihózis :) Toth Gábor....

Ki kell emeljem azért azt hogy a két szakács Dzsoni és Béci nagyon finomat rittyentettek (Tokány vs Gulyás) hát ha értékrlni kellene ezeket a kajákat sajnos nem tudnám eldönteni melyik volt jobb....szal tanultak a gyerekek :) nagyon izletes finom kaják lettek.

Ami csalódást okozott az érdekbölcsinalomadolgaimnagyrészét dolgok.....erröl nem szeretnék bővebben írni mert rossz fényt vetne az egészre. Ami a lényeg volt számomra hogy megismertem egy nagy rakat új embert akikben nagyon kellemesen csalódtam a 3 nap alatt.

Terészetesen az öreg diákok is reprezentálva voltak:
Ördike, Yogi, Nagyfönök, Tas, BB76, Frankie

mi voltunk azok:) ehhh néha nem nagyon latszott rajtunk de azért tartolttuk a frontot segítettünk ahol csak tudtunk:) Óvtuk a 'kicsiket' hogfy ne igyanak annyit úgy hogy megittuk a piják nagyobb részét:) Igaz én Teleki Palibácsi pincéjéből táplálkoztam és a vén csempész 9is eljött velem de a többiek kitettek magukért :)

Egyszó mint 100. NAgyon jól érezetm magam és remélem ez már csak jobb lesz :)

Nincsenek megjegyzések: