2007-09-11

Postai szociokrimi

MEgdöbbentem hogy mennyire türelmetlen tudok lenni...na de uralkodtam magamon :) Ami az érdekes volt azaz az hogy amig 45 percen keresztül álltam hogy befizessem a 755ft-s gázszámlámat kb negyen akadtak ki azon hogy jajajaaaaaj ez a posta meg a sorok meg hogy miaz hogy bezarjak az ablakot ....pedig egy masikat kinyitottak...szal na mindegy röhögtem :) Néztem körbe körbe és úgy örültem hogy én nem vagyok ilyen sikerült megőriznem a nyugalmamat és szépen udavriasan kivaratm a sorom :) És egy jó élmény volt :) Nyugalom a postán azért néha meg kell állni az embernek hogy szusszanjon egyett mert mindig csak a ronahas....és ezeka pillanatok azok amikor meg lehet állni egy kicsit :) és nevetni :)

1 megjegyzés:

Kicsi írta...

Meg nyilván beszereznek majd füstölőket, thai-zenét és ha bővül a szolgáltatás, talán masszőröket is... Engem nem versz át, akkor is ideges voltál. Jól nézünk ki, majd nem, nem?! ;)