2007-09-02

HAppy BEarday :)


Eljött ez a nap is mikor egy évvel idősebb lettem XXXI....törtiván:)
Az az igasság hogy nem nagyon érzem :) hehe még mindíg bennem van egy jó adag nihilizmus a gyermeki naivságtól az érzékenységig minden. Szép napom van élután szerintem meghívom magam egy jó kis kvra a Piazza de Franceson egy sütivel egybekötve. Szép verőfényes napom van boldog vagyok. De hát milyen is legyen az ember mikor szülinapja van :) egészen pontosan 45 perce jöttem a világra szegény édesanyám nagyon megszenvedhetett velem :) 5,20kg kipttyant belölle :) és felsírt a kis V8:) MEgleptem magam egy kellemes reggelivel és egy finom kakaóval amit az ágyban fogyasztottam el a reggeli müsort bamúlva tvn. Igazi lazulós reggelem volt most pedig jön a lazulód délután :) elengedem magam nem fogok idegeskedni semmin. Ez az én napom és úgy is fogom tölteni.

A kosárcsapat is meküldte az udvözleteit :)

ez még a régi korszak egyik fennmaradt videofelvétele :) keresni kell es ha figyelmesen figyel az ember felfedez egy barnasapkas endret a klippben :) Respect amugy McTalmának, Bucinak és a többieknek:)

1 megjegyzés:

Kicsi írta...

Nagyon boldogat! :) Pusz