2007-09-27

Changes


Itt az ősz, hideg reggelek csípős esték :) de szeretem. Szép tud lenni nagyon szép. Elhullanak a dolgok de szépen. Az elhullás nem mindig veszetseget jelent hanem néha a megújulás kezdete :). Ez érdekes mert olyan dolgok történgetnek velem a kicsi kis életemben...szépek:) érdekesek. Nagyon élvezem ám ezt az időszakot. Szeretem ha érzem hogy folyik körülöttem az élet...olyan érzés mintmikor nyáron a dunában sodortatja magát az ember....körbeveszi a víz, a hűs, halad, de mégis lassabban mint a víz, surlódik érzi hogy egy folyam része. Érdekes.

Szertem az ősz a színeket, hangokat, illatokat az élet apró dolgait amik feldobják a szürke hétköznapokat. Ahogy lassan átalakulnak a dolgok körülöttem, megváltoznak lebomlanak, megújulnak, utolsó nagy tündöklés utána a levelek lehullanak és kezdődik a tél. Ami szintén szép tud lenni nagyon csendes, ropogós, tuszta.

Hát igy vagyok, furán egy kicsit de nagyon vidáman, vicces hogy mennyire nem mosolyognak az mebrek ehhhhh biztos nyomottak mert munkaba kell menni. Nem mintha en nem lennek nyomott reggelente mikor nekimegyek az ajtofélfának mert elaludtam és még sehol sem tartok....szóval. Vicces ha mosolyogsz vagy visszamosolyognak vagy megkérdezik hogy miert is mosolyogsz :) és ilyenkor mit válaszol az ember? Semmit csak mosolyog :) és nagyon jólesik.

Nincsenek megjegyzések: