2009-03-18

Stormtrooper vs Munkakeresés

Hát mit mondjak, nem nagy a választék igy március derekán azállásokban. Főleg nem a kreatívokban.Fantasztikus különben hogy mimindent kérnek:)legyen az ember kreatív, értsen sok sok finom mindenhez :) itt van példáúl egy hírdetés cégnevet direkt nem mondok :) Szóval grafikust keresnek íme az elvárások: Több éves szakmai tapasztalat - ez megvan :) * Magas szintű számítógépes és programismeret (a következő programok minél nagyobb részének ismerete: Quark Xpress, Adobe Photoshop, Illustrator, Acrobat, Internet használat)- ez ismegvan ez eddig stimmel * Precizitás, gyorsaság, rugalmasság és önállóság - ok * Websiteok tervezésében és bannergyártásban szerzett legalább 2 éves tapasztalat -Photoshop, -CorelDraw, -Flash, -HTML, -CSS és XHTML ismeretek - na akkormost mi is van hirtelen programozó is kell egy emberben?:) igen igen multitask * Angol nyelvtudás - ok * Kreativitás - :) nagyon szeretem mikor így írják le azt hogy legyél droid aki nem gondolkodik * Terhelhetőség - napi 12óra meló túlóra nincs fizetve játék :)* Jártasság a grafikai anyagok nyomdai előkészítésében - azaz operátor is legyen. Összegezném adolgot :)olyan embert keresünk aki 4 másikét el tudja látni.:) Ez a valóság és mivel nagyon rá vagyok kényszerülve a melókeresésre persze, hogy beadtam ide is a referenciáimat :) na de ez van minden kicsi számít mint a tesconál :) most főleg.

Más: Tegnap voltam egy nagyon kedves Kicsi ismerősnél akivel egy nagyon jót dumáltunk és termésetesen indiai kaja volt. Most ettem először otthonelkészített indiait (nem embert hanem csirkét :)) és meg kell mondjam nagyon finom volt kellemes enyhén csípős és könnyű. Na de nem a kaja volt a lényeg hanem a nagyon jó beszélgetés:) Ez az ami hiánycikk manapság szerintem hogy két ember le tudjon ülni és normálisan beszélgessen, nincs meg az emberekben szerintem az igény arra hogy ezt tegyék hiszen mindenki begubózik - én is néha - éli a saját kis életét, nem néz felfelé csak a járdát...stb. Na de mindenesetre ez a tegnapi project nagyon jó volt.

Lenvdai töltés: olyan jól feltöltődtem a metszésen hogy nagyon :) mondjuk elkövettem azt a hibát hogy bekapcsoltam a tvt hétfőn és láss csodát sikeresen rámszakadt a nagy magyar valóság. Na ez nem hiányzott csak annyit szeretnék erről írni most hogy nem arról kell beszélni hogy mi volt hanem hogy mi lesz.

Szépnaposta mindenkinek

Nincsenek megjegyzések: