2009-03-30

Stormsperro out of pirates luck

Szarok a farmra....

Magyarországi munkanélküli infó: dögölj meg. :) Kb ennyi volt az infó ma a munkaügyi központban. Bemenntem nagy vidáman hogy bejelentkezzem mint munkanélüli emberke, a válasz az volt hogy egy rakat kérdéssor amire mind feleltem és a vélasz az lett hogy mivel van cégem és ott mint beltag vagyok ezért nem jár nekem a segély mert a törvény ezt mondja. Namost a cégem nem megy már egy jó ideje :) na de ez van. Most akkor céges ügyeket meg kell buherálni ahhoz hogy én se kültag se beltag ne legyek és akkor folyamodhatok segítségért az államhoz. Na köszi :) Mindegy

Most nagyon alúlról szagulom z ibolyát lelkileg, minden egyes nap meghal bennem egy kevés endre :) érdekes nem gondoltam hogy ilyen erős tud lenn a depresszió mint olyan. Na de van ellenszer mozdulni kell, még akkor is ha semmit nem csinálok, ki kell mozdulni a városba aztán fotózgatni vagy csak úgy lébecolni.

Ez van szperró szerencséje elhagyott :) marad a kis birodalmam a gitár meg a fotoápárát.

4 megjegyzés:

Kaat írta...

Endrét neki, többet! Endrésedd meg magad...nem nem nem, nyalogasd hát a sebeid...
mielött tesco árufeltöltő vagy McD-ba krumplisütőnek is jó leszek egy darabig lemennél eladhatnál pár képet nekünk csini kis üveglapok között. Ide is feltehetnél árudát, sz*mlanelk*l is.

Ágics írta...

Ne felejts el bemenni az APEH-be, és befizetni a 4500 Ft-os egészségügyi járulékot! Az APEH-nél kell, ugye Katica?

Kaat írta...

na ne, egészségügyi járulékot az Apehnél? Nono. OEP/MEP
De van még fizetni való bőven, tudja azt Endre, akár az Apehnél is...
de ne feszegessük, ettől nem lesz jobb kedve.

Lenka írta...

mennyire nem ért ez a lány a világból még most sem semmit!

erről beszélek, ha komplex vagy, akkor vki, aki átlátszó, és csudásan egyszerű, semmit sem fog összerakni belőled...