2009-03-22

És te mennyit tudsz a székelyekről?

5 megjegyzés:

Mazsi írta...

Szomorú... ezekre már a bicskát sem érdemes kinyitni...

Névtelen írta...

Én ezt különben nem hiszem el! Éppen ez a korosztály, aki még intézményi keretek között, kötelezően tanulja a történelmet. Szerintem az zavarhatta össze őket, h a kérdés túl egyszerű volt. Nem tudom elképzelni, h ma vki el tud jutni az érettségiig anélkül, h olvasott volna erdélyi származású költőt, írót. Ez inkább egy román propagandafilmnek tűnik a számomra. Bocsánat, szeretem az összeesküvés elméleteket!:)

stormtrooper írta...

s akkor a kicsi metfe megfogta magát s bévette a nagy borkány mézet s tollasbálba szenderedett csabakirályfival.

Névtelen írta...

No jó, megfogtál a borkány szót nem ismertem, de értem, h mit csináltál tegnap este. Én ugyan Csabáról nem tettem volna említést, mer' ezt egy kicsit kompromittálónak találnám egy tisztességes meftelegény részéről, de ugye kinek a pap, kinek meg a neje.;)

stormtrooper írta...

a csics egye mega pityókádat te leánka, há nem vele háltam csak álmomban volt :)