2009-03-07

Out of order...

mivan?


na neeee....


haggyámááááááá....

Nailyenafejeazembernekmásnapmikormegszűnikamunkahelyésbeveszegyüvegviszkitkedvesbarátokkal
Tegnap Mr Cég közölte hogy válság van, keret nincs......:) ez csak annyit jelentett hogy mikor odamentem cégékhez nagy jövőröl beszélt és mondta hogy ilyen jó meg olyan jó, valahol sajnálom a dolgot mert egy nagyon jó kis csapattal tudtam dolgozni ebben röpke kis időben, és valahol örülök hogy nem kell hallgatnom a Jerry Springer talkshow vagy inkább fightshow stílusban leadott briefeket.....szóval köszönöm Mr Cég nagyon köszönöm.....és úgy gondolom ha mondjuk cégetvezetek akkor látom már tavaly okt nov környékén hogy szarban vagyunk mert nem tudok normálisan fizut adni, akkor nem veszek fel egy embert mert tudom hogy próbaidő alatt ki fogom rakni című nagyonegyszerű kis tény mnt olyan nem nagyon működik a Corvus designél ami csak úgy mellesleg egy nagyon jó kis csapattal rendelkező reklámgrafikai cég....csak agyatlanul bele a lecsóba......milyen meggondolatlan dolog már hogy valakit csak úgy felveszünk aztán utnak eresztjük 2 hónap után (jelzem nem azért mert rossz dolgokat csinálok vagy beszóltam) mert nincs keret:) arra van keret hogy szociális intézet legyen egy reklámgrafikai cég?....hát jó :) Te tudod Mr Cég :) Persze ilyenkor nem érdekel senkit az hogy te most kivagy van e lakáshiteled vannak e kiadásaid....szóval kalap kabát szedd a sátorfád oszt huzzá haza.....mindez pénteken munka után :) Valahogy nem tudtam megállni hogy ne csapjak nállamnál egy lazább kis búcsuösszejövetelt :) (Köszönöm Sac és Balage részvételt, nyihÁéknak a paprikáskrumplt meg a vizipipát dinnyésen :)) fennt az eredmény 8.15ös kelés :)

sziasztok
Stormtrooper out of order

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

MaciEndre! Mondtam, h nem kell mindenkire mosolyogni, csak, aki megérdemli! Az első két hónap miatt meg ne aggódj, én itthon élek, és megvan mindenem, úgyhogy tudok kölcsönadni, kamatként meg keresel a ligetben egy macskát, és végre lefényképezed! Étkezési jegyeim is vannak, zsíros közalkalmazotti állás, úgyhogy éhen halni sem fogsz! A Dávidot megkérdem, h tud-e vmilyen épp betöltetlen grafikus állást, de az sem baj, ha csak vmi egészen más lesz, pl.: kőműves, meg tanár bácsi, vagy rendőr bácsi, mert abból most úgyis hiány van, mert mellette lesz rengeteg időd szabadon úszni. A kölcsönpénzt komolyan gondolom. Már vannak kint más barátaimnál is kintlévőségeim. Ez egy bolond világ, és én nem hagyom, h kicsinálja az enyéimet! Egy dolgot kérek csak, ne mosolyogj ezekre a szemetekre, érezzék csak, h miattuk tartunk ott, ahol tartunk. Az emberi élet nem erőforrás, nem használati tárgy, nem eszköz, és nem kapcsolati tőke! Nem engedem, h kipusztuljon a világból az érték, az emberség. Nekem ez a misszióm, nem a profit! Uff!

stormtrooper írta...

Köszönöm :) a kedves szavakat :) most nagyon jólesnek.

Névtelen írta...

Ne haragudj, nem voltam vmi kedves, de hirtelen természet vagyok, és nem szeretem, amikor igazságtalan az élet. A következő tíz életem vmelyikében szeretnék majd olyan lenni, mint Bombadil Toma, h ránézek az egy Gyűrűre, felpróbálom, és nem történik semmi, nem válok láthatatlanná, és a kedélyem is marad olyan derűs, mint annak előtte. Egyenlőre meg maradok olyan, amilyen, egy nősténygorilla, nagy agyarakkal, amelyek folyton beletörnek vmibe. :)

stormtrooper írta...

Bambadil Toma ő Bilbo Baggins?

Névtelen írta...

Nem mondod, h képes voltál angolul elolvasni mind a három kötetet! Ne akard, h elkezdjek rád irigykedni!:) Különben Toma nem Bilbo. Még az első könyv legeslegelején szerepel. Aztán rájöttem, h inkább a neje akarok lenni, Aranymag, elvégre nő vagyok. Annyira gáz, h még a mesékben is csupa passzív szerepet osztanak a nőkre, nem? Látom, most kicsit több időd marad levelezni. Jól jött nekem most ez a te kis kényszerszabid!;)

Névtelen írta...

Bambadil ez jó! Egy kicsit tényleg bamba, a nagy nyugodtsága miatt, de különben meg egy édes pofa! A magyar fordításban Bombadil, te!:)

Macsek írta...

Értelmeset nem tudok mondani, mert ehhez vajmi kevéssé ismerlek, de ha Ágics ebédjegyei után még éhes maradnál, akkor teszek neked félre a mindekori sütiből, addig is, amíg az új állásod megtalál téged. Komolyan mondom!
Én is körbekérdezek grafikus ügyben, ha eredménnyel, akkor megdobállak mélekkel. Addig is sok ++++++++ kívánok feléd. :-)

Névtelen írta...

Oh, ma este kiderült, h Z a Hangya valójában K a medve, hamar meg fogok öregedni, és még csak nem is okoz örömet.:(

gottheedesign blog írta...

Mr.Nemkollám Endre!
Hát szólhattál vóna nekünk is bánatodba, hogy átdöccenjünk mi is arra a paprikáskrumplis-vizipipás szomorú? estére. Tudod, annó én is hasonlóan csapodtam pofára, legalább együtt ünnepelhettük vóna...
Nézd a kreatíiv online-T! nemrégen vót két hirdetés!!!...feltéve ha ebben a szép szakmába akarsz még tevékenykedni...gondolmo mennyire lement a kedved a pixelektől:(...no sebaj, hívj fel ha gondolod...mesélj...Csók Á&Á Team!

stormtrooper írta...

Köszi a supportot Gothee :)

Lenka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.