2009-01-07

Wondering stormtrooper......

Furák ám az emberek.

A nagy internetes probálkozzunkpárttalálni oldalakon vagyok már egy ideje :) persze hogy eg kell próbálni több helyen a dolgokat. Egy fura szokásra lettem figyelmes, ha mondjuk van egy emberke akivel mondjuk levelezek és nem írok vissza semmit mondjuk 2 napig, akkor hirtelen megváltozik a hangnem és azt hiszik hogy nem akarok velük kapcsolatot tartani, és hogy miért nem mondom ezt nekik..... Pedig nem így van, nem tudom hogy mások hogy vannak ezzel de van olyan hogy az ember ne foglalkozik bizonyos dolgokkal, pihnteti őket mert mondjuk van más ... persze nem azt mondom hogy nem lehet írni egy sort hogy ez vagy az de nem szeretek egy mondatokban írogatni ha a másik fél normálisan kérdez, mert akkor nem nagyon tudom leírni hogy mi is van.

Éredekes különben hogy nem mennyire nem bíznak az emberek egymásban, mondjuk láttam ezt az előző munkahelyen és köszönöm szépen, csak a probléma az hogy egyre többször találkozom ezzela problémával. Ha valami nem ok akkor úgyis megmondjuk nem? Igaz nem mindíg de nagy többségben, de akkor is könyörgöm :) nem lehetne egy hangyafülnyit bízni?

Már nagyon sokszor ráfáztam mert megbíztam emberekben, de nem adom fel :) inkább élek úgy hogy bízom emberekben mint bizalmatlanúl, nincs is annál rosszabb mint amikor folyamatosan kételkedsz, parázól. Nm kell ez nekem :)

Bizzatok mert jóóóó

4 megjegyzés:

Macsek írta...

ühümmm ezt ismerem. Mivel én is a bízós-típus vagyok, általában idiótának tartanak ezért. De már rég nem zavar :)

Net rulezz :) LK val is ott ismerkedtem meg, igaz nem párkereső oldalon, hanem egy fórum-topicban.Aztán azóta van 2 gyerkőcünk is...
szóval: hajrá! :)

ríszpekt

macsek

stormtrooper írta...

Thnx Macsek:)
gratula a 2 lurkóhoz, nagyon édesek, láttam őket blogggon :) anyablog :)

Macsek írta...

eredetileg nem annak indult, de ha a macska életét 7/24-ben 2 duracell-bébi tölti ki, akkor nehéz időt lelni egyéb elmélkedésekre. Nem mintha nem lennének másféle gondolataim, de nem mindig van enördzsim leírni, mire oda jutok.. :)

insomniához: nekem akkor volt ilyenem, mikor totál betojt az életem, minden vonalon. Amikor meg végre elaludtam, akkor nemegyszer arra ébredtem, hogy sétálok a lakásban. A dokim be akart altatózni, de nem vagyok gyógyszer-párti, ha nem muszáj. Ha érdekel és nem idegen tőled az ilyesmi, akkor próbálj ki egy homeopátiás szert: sedatif pc. Nem gyógyszer, de segíthet a stresszoldásban. Nekem segített :)

ui: ha idegesítenek az állandó kommentjeim, lőj le bátran!

stormtrooper írta...

a kommenteket köszönöm jólk esnek :) csak így tovább :)