2009-01-08

Insomnia

Nem tudom ez mennyire gyakori dolog a grafikus faj esetében de mostmár 3ik napja nem tudok aludni, ilyenkor jön a tv, gép, tea.....cigi...és semmi majd olyan 2 körül esetleg kicsi szervezetem eldönti hogy mostmár aztán gékóver. Kakukk

Gondolkodom sokat mostanában, mndenféle dolgokon, az örök kérdés....hogy hogyan tovább :), hogyan alakítsam a lakást...stb.

Hétfőn egy nagyon jó beszélgetésben volt részem, nevezhetem egy kics lelkikikapcsolódásnak is + egy kis jegesmedve :) Jó vold végre dumálni valakivel akivel az ember egy hullámhosszon van :) Akivel igazán bensőséges dolgokról tud beszélni. Jól esett és kész. Rég volt már ilyen - sajnos. Ilyenkor jövök rá mennyir bezártam magam :) az elmúlt időszakban mikor a GO WITH THE FLOW efektus van. Most ha visszatekintek akkor azt látom hogy egy teknősbéka végigdzsalt a strand homokján és egy csíkot húzott amiben minden benne van :) közben színes labdák találtak el én meg le se szartam őket......ez van. Ilyennek is lennie kellett.


Ennyit így este 0:43kor, megyek megpróbálok egyett alunni......vagy csak fetrengeni az ágyban....

slaap lekker :)

Nincsenek megjegyzések: