2009-01-06

Stormtrooper redeployment

Nah megvolt a második nap is az új melóhelyen. Azt kell mondjam hogy egész jó egyelőre...na de két nap után nem tudok még véleményt mondani, majd egy jó hónap után talán 2. Minden esetre nagyon jó iis hely, teteszik. Végre nem kell accountoskodni, szervezkedni, koncentrálhatok a tervezésre, designre, van agyikapacitás :) és a kv uhhh az egy nagyon király dolog. Eg yigazi expresso masina van :) es premium kv :) szal minden adott az alkotashoz :)

Természetesen itt is megvannak a kiadott szerepek :) morgó, az öreg, a mindenes, a vidám...a többieket nem nagyon ismerem még:) és ami szép :) az hogy tímek vannak csakhogy szépen magyarosan mondjam :) Ugyhogy itt azt hiszem el fogok tudni karcolni egy kis ideig amig nem jön egy jobb magasabb szintű dolog :) Látok benne rációt és nincs egyelőre üres beszéd. 5 kor mars haza van :) túlóra fizetve:)

Más: Bringa + hideg (-7) egyenlő gyógyulás? :) én sem hiszem el de így van :) Amióta visszajöttem a vakációról azóta ugye bring előkerült és láss csodát a göthe ami bennem volt kiugrott belőlem :) lehet a hideg kifutta :) vagy csak kiizzadtam :) de akkor is fura..... amig kíméltem magam addig minden kakker kijött rajtam, ahogy belecsapok a lecsóba egyből minden ok.... furán működöm.

Raiffeisen figyelmeztetés....
ezek csak kérnek levonnak kizsigerelnek....:) viccesek amikor egy átutalásom késik mondjuk mert két bank között Agyarorszégon min 1 nap az átfutási idő.....mindegy....akkor akedves ügyfél esetemben K E (32) csak ül és néz, ahogy lemegyek minuszba egyből sms, telefonos értesítés, zaklatás......ennyi de gondolom ez így van :) mindegy holnap lesz egy menetem a RBhez.

Kéró:
Nagyon lakájos kis kuckó :) szeretem:) Kaptam egy babzsákot is most szilveszterkor:) elfér :). Mosmár kéek is vannak a falon, ugyhogy lassan alakul a molekula.

és hát így, megtörtént az áthelyezkedésem, bejelentettek, és minden OK :)

RSPKT

Nincsenek megjegyzések: