2009-01-09

Thoughts by stormtrooper

Na mit is kap az ember ma a BKVtól 9000ftért? Egy kellemes 1 hónapos szocializációs, ismerdmeg embertársaid állati ösztöneit, romokból összetákolt utazási utalványt. Muszály volt áttérnem buszmetrovillamosra mert tegnap este defektet kaptam hazafelé, meg az hogy mostmár igencsak bezimult :) A reggeli (mármint csüt) utam érdekes volt, mindenki lehajtott fejjel, szürkén megy melóba. Furcsa volt, mikor bringán megyek akkor akiket látok velem szembe jönni bringán általában mosolyognak :) lehet rajtam :) na de miért ez a nagy búskomorság??? Tudom vannak problémák, de ha pozitívan állnának hozzá az emberek mindenhez akkor lehet hogy előbbre lennénk és a hit sem egy utolsó dolog. Néztem az embereket ma a villamoson metróban hát nem volt egy felemelő input. Sebaj én azért megpróbálok pozitívan hozzá állni a problémáim megoldásához :) A smile a day keeps the sadness away. És különben is a hőbörgés csak felemészt minket, nem enged a megoldásra koncentrálni.

Hotel Panda és Tasnádi Zoltán. Láttam ma késő este egy riportot ezzel az emberrel inkább problémafeszegetéses dolog volt. Ez az emberke felelős részben a fogyatékkal élők kezelésére, készségfejlesztésére kialakított intézmények bezárásáért. Hotel Panda - egy olyan hotel ahol a recepción nem egy bombázó vár, hanem egy olyan ember aki különlege odafigyelést igényel (KOI) (rondán mondva fogyatékos). Ez a hotel azt teszi, hogy koi emberkéket alkalmaz, azaz lehetőséget ad a fogyatékkal élőknek arra hogy dolgozzanak, nagyon szép dolog és példa értékű. Namost ezta két dolgot látva kérdem én hogy miért nem lehet ezt rendszeresíteni. Skóciába (tudom más világ de voltam egy évet ott és fogyatékosokkal foglalkoztam, láttam mi történik, nagyon szép és hasznos) ez hogy működhet. Miért van az hogy máshol ezeket az embereket egyenrangúként kezelik. Mi a titkuk? :) Az emberség és szeretet, becsület, öszinteség. Ennyi, nem kellenek hozzá milliárdok. Csak egy kis empátia és segítőkészség, elhivatottság. Természetesen a két riportfilm nem főműsoridőben mennt le hanem éjjel mikor nem néz már senki tévét vagy csak azok akik éppen isnomniáznak mint én is. Így nem is lesz semmi a z egészből, mert nem tud ezekről a magyar társadalom eleget. Amit hallunk hogy a kis németországi jegesmedve új barára lelt, gáz van mert nincs gáz, a szerbek jőttek kunyerálni, 2ős gyilkosságok... és még folytathatnám. Nem azt mondom hogy ezek nem fontos hírek, de akkor is. Megy a pánik keltés ezerrel és elmaradnak az igazi problémák, nem foglalkozik velük senki.... hát bravo, gratulálok. Ez nagyon bánnt mert nem így szeretnék élni, de tudom hogy azzal hogy csak egy mosolyt eleresztek már tettem valamit annak érdekében hogy valaki visszamosolyogjon és kiviruljon. Lehet hogy ez hiú ábránd de nekem jól esik.

Munka: :) én jólérzem magam, hőbörögnek az emberek:) ésn meg csak mosolygok.

Mosolyt nektek egy nagyot.

tiszteletem

7 megjegyzés:

Unknown írta...

Te Endre.
Most olvastam egy tömbben legutóbbi 1x bejegyzésed.
Belőlem már kicsaltál egy mosolyt, u.h. sztem már valamilyen szinten elérted a célod vele/velük :)
És ha egy kicsit idealisták is, igazad van!
Keep on beerfriend ;)

Unknown írta...

...khhhmmm... akarom mondani bearfriend :D

stormtrooper írta...

:) Thnx mr.dreamer :)

veda írta...

főoldalra ajánlom!
jah... khmm... vagy ez nem az az oldal? :)

stormtrooper írta...

Veda mit ajánlasz :) és milyen főoldalra?

veda írta...

ez egy elismerő komment akart volna lenni :D ismerek olyan oldalt, ahol főoldalon hozzák az arra méltó posztokat... ;)
szép napot Neked,
veda

/nem ismerek magamra, kihagyom a magas labdát... :)/

stormtrooper írta...

hahahahaaaaa magas labda rulzzz :)