2009-01-28

Stormtrooper vs Bankingmonkeys

Hááát jobban nem is indúlhatott a reggelem. Rászörfentettem a bankszámlámra hogy megnézzem váccáp erre -9000ft uhhh mondom kiköltekeztem magam de mit is vettem vagy mire mennt el? Felfedeztem egy aranyosan megbúvó összeget ami kerek 20000ft :) na mondom ez mi? kiderítem :) fehívtam a kedves bankot. Kedves h9ölgy mondja hogy miben segíthet mondom neki hááát lenne egy kérdésem mi ez a 20000 amivel megszegényítenek engem minden hónapban? Mondja egy pill 20 perc várakozási idő....Olvastam e a szerződésben az apróbetűs részt? kérdi bársonyos bankárhangon. Mondom neki mondjon valakit aki szabadidejében a szerződét bujja.. Nevet. Én nem. Merthogy fél évig nem volt hiteltorlesztésikezelésilehuzlakmintállat díj de mivel lejárt ezért mostmár van. Na mondom faszagány:) Akkor most havonta 140000 az amit fizetnem kell mindenféle lakásdolgokra? Mondja hogy hááát igen :) na ekkor már nem egyáltalán nem nevettem inkább azon agyaltam hogy ne bontsam le a telefont. De nem lett semmi illedelmesen elbúcsúztunk és azóta esza fene hogy hogyaredvásbalatonboglárimeseautósviharvertnapfelkeltébe fogom én ezt fizetni.......

A kérdés nyitott :) megoldásokat szívesen fogadok :) (bankrablás elvetve mert drága abenzin, sikkasztani meg nem éri meg)

Egy apró szösszenet így szerda reggel :)

Mosolygósat szépet Zalában havazósat mindenkinek.

Stormtroopaaaaaaaaa

3 megjegyzés:

Kicsi írta...

Ó, hogy szakadna rájuk egy mázsa szar! Bocsánat, de nem tudom eléggé gyűlölni a pénzintézeteket. Jajistenem, hol van már a régi, jó öreg uzsorakamat... Technikai, naiv, valamint költői kérdésem, hogy mi a recsvás f.szért van egyáltalán apró betűs rész??? Grrr.

Macsek írta...

Esetleg, netán a kedves ügyfélszolgálatos nem tud ajánlani valami alternatívát? És melyik remek pénzintézet is ez? Már ha publikus...

stormtrooper írta...

Nem akarom a kedves bankot ocsárolni, Igaz nagyon kikvánkozik....de nem akarok a hátuk mögött róluk rondaságokat modani írni....stb, szal köszönöm mr. yellow :)

kibírom :)