2007-08-06

it hurts....


Ismét hétfő és egy szép hét kezdete amikor az ember nem nagyon foglalkozik az őt körülvevő fasságokkal, nem éli magát bele semmi olyanba aminek estleg bukás lehet a vége....cak egy szokásos hét kezdete amit megelőzött egy nagyon tartalma shétvége :) egy nagy buli egy nagy lelki töltődés. Egy nagy gondolatsorozat. Rengeteg emlék szabadult fel most hétvégén belőllem, naygon sk szép dolog amikre szívesen emléxem mert kitöltötték az életemet nem kicsit:) Persze a hátulütője is megvan a dolognak...az emlékekben előbukkanó emberkék:) ehhh még mindig :) azért ez már beteges......na de hát hosszú a gyógyulási folyamat mint tudjuk...türelem türelem:)

Igaz még 11 nap és elkezdődik a vodicei továbbképzés :) alig várom már. Végre megint ott a nagy kékben, nem kell semmir e gondolni csak élvezni az életet. Lazulni töltődni azán ki tudja mit hoz a sors. Elég nemtudom milen kedvem van ma reggel jó kedvvel keltem igaz nyugtalanul aludtam .....vele álmodtam. Aztán reggel jó kis Virgin radio hallgatás közepette megjött a kedvem de most meg valahogy nem tudom talán az hogy megint itt punnyadok a melóhelyen ami jó mert lehet kreativkodni :) csak kellene csinalni nagy technokrata designt ahhoz meg most nincs kedvem de nagyon nincs....Sírni szeretnék....most fáj, fáj....de erősebb vagyok mit a lelkem gyengesége legőzöm ezeket a dolgokat megyek tovább...élem az életemet. Nem akarok leragadni egy kátyúban hanem menni akakrok tovább messze messze ettől az egész nagy szürke állapottól ami magába szippant néha és nem enged el...szorít magához láncol...ilyenkor punnyadok be.....NA ezt nem szabad. Nekem főleg, hajlamos vagyok arra hogy elhagyjam magam aztán puffanok mint egy angy lisztes zsák....ne szabad.

1 megjegyzés:

Lila Hagyma írta...

Keggyetlen szürkeség ez a Pest. Most jöttem vissza nyaralásból, és hát nem jó ez télleg. Annyi szép dolog van a világban és körülöttünk, engem az idegesít, h a hüyle hétköznapok miatt nem veszem észre..

Nekem az fáj, hogy olyan nehéz örülni, boldognak lenni ebben a rohanásban... de hová rohanok????

:/