2007-08-27

Medve, ordog, nyul...es a tobbi allat egy szep tengeri toltodesen :)

Elindultunk szombaton (2007.08.17.) Vodicei bazisunkra ami 7,5 ora utat jelentett ket bealvast 140km/h nal es egypar lassub szakaszt :) De egyszo mint szaz...megerkeztunk meg aznap delben egybol le a strandra es elkezdodott a rehabom legjobb reszeingye uszi a jo soooooooos vizben ezerrel napozas lalki gyogyulas vizualis tomes:) és egy gyonyorű Krka nemeti park latogatas.

hullak voltunk de megerkeztunk es ez boldogsaggal toltott el. Gyorsan leugrottunk a tengerpartra, csobbantunk a finom sos vizben:) Nagyon jol ereztem magam meg kell mondjam 13 ev ohne horvat tenger kicsit kikeszitett. Sirtam is egyett este, jol esett. 7 en mint a gonoszok ennyien voltunk. Este laza varosbezes koktel, dalmat zene egy kis tuc tuc, egy kis seta es alvas.

Masnap keles tengerpart napozas vidamsag nem megyek bele a reszletekbe. Allatkodas, foka hang felfedezese:) turista tarsak bolonditasa egyszoval...orjonges.

Krka...na erre nem mondok semmit see for ya self...a kepek magukert beszelnek, vadregenyes tajak, szebbnel szebb vizesesek, kellemes tropusi idojaras :) barnulas a 2 oras hajouton a krkai tavakon. Elugrottunk megnezni egy kicsi kis templomot ami egy kicsi kis szigeten van. Ferencesek lakjak + egy csikos macsek:)

Fozocskezes is volt elovettem minden tudasokat es sikerult egy 9 es KO val nyernek a banda felett, azatan a jol megszokott rostelyos husik is elokerultek pacola + csevap :) salata rengeteg gyumolcs es vitamin. Foleb B vitamin (jelen). A ven csempész sem unatkozott elkezdtuk fogyasztgatni es meg kell mondani nagyon jo kis estet csinalt jekunk az oreg :)

Aztan megerkezett Zsoca :) nevezetes nap volt :) Megjott etgy nagy uveg Loza ami igen csak megfogyott mikor kivegeztuk a masodik nagyadag csevapozast:) Jogi gyermek ordoge zsoca frenk en es a csajok huhhh kemeny menet volt.
Estere bementunk a varosba egyett partizni :) ket legeny mradt talpon A fonok es en :) ossze is haverkodtam egy lampaburaval + lefekudtem egy plmafa ala mint Jack Sparrow kapitany csak nekem nem rumom volt hamen egy ADIOS MUTHRE FUCKEREM :) nem bantam....

Masnap reggel kizuztam a tengerre es kiusztam mindent :) olyan jol esett sokat uszni a tengerben napozni lazitani feltoltodni asziszem lesz egy kis energiam most nyomatni a melomat hogy egyre feljebb torjek :) ehhhh a karier ......szarok ra fo az egeszseg :)

Es igy eltelt ez a jo ki nyaralas is :) Gazdagodtam sok sok jo elmennyel, socializalodtam, toltodtem lelkileg, fizikailag...vizualisan.

Mindenhol szivecskeket izzadtam a szor is szivalakban nem no a hatamon......szal enyhe jelzes volt ez az elettol hogy vigyazzak mert hajlamos vagyok atbaszatni magam:) fene a jo szivemet.....na de ez van majd egyszer valaki ertekelni is fogja. Most itt ulok es elso napiu melom utan dolgozgatom meg fel az elmenyeket. Probalom beosztani az energiamat hogy szepeket tudjak tervezni es jol viselkedjek :) ne rosszalokdjak mint egy oteves :) de hat ha ilyen az ember....akkor ez van

Egy nagy maci...az vagyok...es az is maradok Vizi medve:)

es itt egy par kep hogy lassad kedves olvaso hol is barangolt a nagy metfe:)


krka
da boyz

krkaMetfe @ Krka
vizeseseseseseseeeesss
da co pilot
es meg aszongyak itt nincsenek hegyek mwuahahhahaa
amikor ez elem tarult kesz voltam, elontott a mjelegseg :)
Hacienda del gang
Krka boat shoot

Nincsenek megjegyzések: