2007-08-03

BEalvósreggeli, jófej autósok, uszómester on de topp




Nah ismét egy jó kis napra ébredtem, nagy éjjeli megtámadás után egy pók személyében akit félálomban asziszem egy kicsit szetnyomtam mit a ...... szegény sajnalom nagyon de hát ez van ha a medvét éjjel felébresztik meg megcsipkedik :) kis szaros megszivta magát vérrel aztan gondolta bogracsozik meg egyett a melkasomon háááát nem :) resztinpísz litöl szpájder. Amúgy meg jól elaludtam na jó nem annyira csak eza még egy 5 perc még egy 5 perc...aztán jujjjj futás rohanás, gyorshajtásért ticket fromdepolisz....na nem ám:)

Hihetetlen hogy milyen szociális interakcióknak vagyok részese minden reggel ugye bringa powa van és nagyon sok szor kerülök kapcsolatba közlekedésiled autósokkal....van nagyon rendes , nagyon bunkó, átlagos, szuzukis, bmws, köcsög, kamionos, mobiltelefonálókisasszonyezzerrelátazebrán, dudálokmertnemférekelmelletted, szállító, autósfutár és a kedvencem a rendőrök:) meg kell mondjam nagyon kellemesen kellett csalódnom ma reggel mert átengedtek a zebrán, nem dudáltak rám, még én is elengedtem egy pár autót egy zebránál (rakparti felhajtó pesti oldal margi és árpád hyd között nembelátható szakaszon) és megköszönték, de vajon a Margitszigeten mit keres egy 25 tonnás dizelfüstöt okádó nagy fap kamion ami egy tyimpaó konténert szállít????? Rendörbácsi engem rossz szemmel néz mert gyorsan berontok az amúgy forgalommentes Szigetre de kedves kamionost meg se bagozza :) ehhh nagyobb kutya B*******ik....na mindegy ne akarom bántai a rendőröket biztos eltévedt a kamionos aztán véletlenül hajtott be a szigetre :)

Úszok mint egy vidra erre egy nagy nyaláb jó hideg víz telibe kap, akkorát röhögtem :) Hajós Alfréd egyik kiemelkedően magas képzettséggel rendelkező úszómestere véletlenül, a feleségével folytatott beszélgetés közben mobilon elfelejtkezett arról hogy a slag a kezében van és telibe nyomott a vizsugárral a medencében, én röhögtem ő is de egy kedves sporttárs kiakadt hogy hogy lehet valaki ilyen bunkó állat és hogy miért nem figyel.....na én usztam is tovább gyorsan, ezek meg elkezdték osztani egymást vagy 15 percen keresztül :) én meg röhögtem mondjuk röhögve úszni igencsak nehéz.....de azért megvolt ma a 25 helyett 30 hossz :) utánna jóóó kis szauna ahol egy hölgy olyan finom fenyőolajat nyomott a kövekre hogy egyből kitisztította minden légutamat és annyira ellazultam hogy elbóbiskoltam egy pillanatra :) de csaak éppen egy kicsit pont jól kb 30 másodpercre ami bőven elég volt hogy elecsusszon a karom a lábamrol és a fejem nyekkenyen egyett ami következtében roppant is egyett a csigolyám :) mosoly minden felöl, én meg röhögök magamban :) vizsugár a medencében, elbóbiskolás a szaunában egypár ember között nagy nyakroppantós jóregget:)

Szumma szummárum ezt csinalni kell sokat sokat. NAgyon jó. Egyensúlyt visz az ember életébe felpörgeti, készteti hogy kikapcsolja az agyát vagy éppenséggel serkenti azt is de mindenek előt egészséges és a lábam is szereti :)

NAh ennyi
LEgyetek jók ha tudtok........

Nincsenek megjegyzések: