2007-08-16

Szemtelen tolvaj vs Storm-Trooper 1:0


Hat bekovetkezett az az esemeny amitol tartottam.....elcsortak a bringamat....meg vagyok egy cseppet love de azert tartom magam....rosszul erintett a dolog mivel lejottem a melobol es hult helye volt a bringanak....szerencsere a biztonsagi kamerak felvettek a dolgot. Egy kedvesnek tuno fasz jott es egy erovagoval elvagta a zaram......no comment......, nem volt egy egyszeru zar sajnos a felvetel semmir enm lesz jo merthogy ugye kicsit rossz a felbontasa a kameranak de remelem azert majd jol megkapja az elettol mega joistentol a melto bunteteset a kedves f@sz :) DE tudodo mit inkabb legyen vele boldog aztan adja el es az aki megvesz az is legyen vele boldog, kivanom hogy jol szolgalja okaet a kis Draco.

De azert bennem van a kep es folyamatosan lejatszom...milenne ha meglatnam a dracot egy idegen alatt :) huhhhh sot mi lett volna ha elobb megyek le es pont nyakoncsipem......jujjjj egy kicsit asziszem megdorgaltam volna na de eza ami lett volna ha....ez egy veszett ugy nem szabad am ebbe belesni:) hagyni kell hogy minden follyon a maga utjan.

Gondolom ez is egy jel hogy vegyek vissza a dolgokbol es szalljak le a foldre:) nem vagyok en egekbenjaro...egy egyszeru gyermek vagyok aki eli az eletet es socializalodik:) lassan.....



na mindegy en remelek es remelem meglesz draco.... de azert veszek egy bicot hogy legyen mit ellopnia a kedves f@sznak :)


Ja es megvalami BKV sux!


es ket kis csemege



2 megjegyzés:

Lila Hagyma írta...

:(
Béke poraira!!

Kicsi írta...

Ez a fickó a bringáddal? És a srác este leül sörözni a haverokkal, azt' a "mi vót ma?" kérdésre elmondja, hogy megfújt egy biciklit? És akkor a többiek is felsorolják a mai nap termését??? Vagy nem tolvajokkal barátkozik? Merthogy nem is az a szakadt csóró, akit bringatolvajnak elképzel az ember. És ilyen ötlet vajon csak úgy jön, ahogy felkel az ember reggel? Vagy ő ezzel foglalkozik?
Mekkora fos emberek vannak...