2007-08-13

Esküvös nagybarátibulizósmakkheteseshétvége



Hát igen egy szép nap volt ez az augusztus 11 :) Johnny haverom megnősült:) (SZABADKA) nagy buli volt, nagyon nagy. Végig tancoltuk az estét meg zabaltuk, iszogattunk is egy cseppet na de azért meg volt a kellő társaság is hozzá:) Minden nagyon ott volt a helyén és ismét rá kellett jönnöm hogy igazából van egy nagyon jó barátom :) és ez az ember mindig ott van ha éppen szükségem van segyítségre vagy bármire és ez kölcsönös:) nagy időre nézünk vissza azért sokat sokat ettük mi az élet kenyerét, együtt és külön is de amire rá kellett jönnünk hogy nem az számít mekkorát tudsz ütni hanem mekkora az az ütés amit el tudsz viselni és talpra állni:) Nagyon jót beszélgettünk és nagyon jó volt látni hogy mi is az az igaz barátság :) az igazi :) amit nem szed szét a távolság és nem számít az idő és nem áll be közé senki :) na mindegy csak jó volt ezt tapasztalni nagyon jó.

A mai visszaút viszont egy lazza 4,5 órás határivárakozósbalfaszsággal kezdődött viszont ezt kárpótoltra a ma délutáni palicsi állatkerti látogatás olyan jól esett testözelből fókát simogatni meg pacikkal hülyülni :) na mindegy az élet apró örömelyi melyek kitöltik az időt és nem hagyják csüggedni a figyelmünket soha ezért már érdemes élni :)

az élet apró örömei nagyon szeretem őket mert ha összerakja őket az ember akkor kap egy nagy töltetet és ez az ami visz tovább, ami erőt ad nekem hogy legyek az aki vagyok abban a helyzetben amiben vagyok. Az én életem és szeretem úgy ahogy van :) nagyon :)

Enyyi voltam most megyek és alszom egy jót mert reggel kelés és lubickolás az uszodában :)

BIÁN

1 megjegyzés:

hahopihe írta...

Az igaz barátok néha ott vannak, ahol nem is keressük őket. Vagy ahol már rég nem kerestük, mert azt hittük, nincs ott. Aztán kiderül, hogy mégis.
A rövid szép pillanatok okozzák sokszor a legnagyobb katarzist. Pl. ha egy rég elveszettnek hitt barátról kiderül, hogy van nekünk...
Bocs, hogy belekontárkodtam, de ezt hozta elő belőlem a bejegyzésed. :)
Légy jó :)