2007-08-08

Lendvai borocska nyugtato hatassal

Hát nem nagyon írtam mostanában talan két napja pedig tegnap is írtam volna csak elfutott a z idő mint a Király sanyiiiiiiiii...na nem magyarázkodom :) hehe.

Tegnap nagy idegösszeomlás szélén sikerült még visszakapaszkodnom a biztonságba :) egy esti beszélgetős borozgatós nagyonjólérzemmagamstílusú teraszos heppeningen :) A wbből odahallatszottak a hangok :) zene ricsaj minden ami a mai fiataloknak kell :) nem mintha én nem lennék fiatal de azért na van már egy pár év mögöttem :) ....na de szal teganp annyira jól sikerült a parteee hogy ma nem nagyon volt sikeres az 5 órai kelés...inkább csak koma voltam mint friss azért a wcig eljutottam ......de tovább nem inkább visszakucorodtam a kis kuckómba a nagy párnák közé és jól bealudtam aztán reggel 7.50 kor riadtam fel hogy höhö talán menni kéne melóba is :) ehhh....de hát szokás szerint kicsi drága biciglim behozott a duna towerhez 30 perc alatt:) és még jól is esett az egész :) nagyon nagyon ezzel a napi 14km bringázással olyan fittipaldi vagyok igaz a lábamnak még erősödnie kell mert nagyon gyengus de majd lassan az is helyre jön csak türelmesen kell várni és tornazni meg uszni meg bringazni meg minden mást nyomatni.

Most igy lassan jonnek kicsi melok jobbrol balrol de hat meg nem az igazi igaz en sem nagyon keresem oket igaz nem is tudnam mert ha targyalni kellene jarni meg ilyenek biztos behulyulnek + munkahely.....+magany esz csak azert irtam hogy nehogy ma ne emlitsem meg :) na de szarok bele jo ez igy van idom magamra meg olyan dolgokra amiket meg amugy teljesen elsikkasztottam ....lsd...billiart, poker, bringazas, foto.......szal vannak dolgok amiket lehet cxsinalni csak aza rohadt erzes is ott van hogy mikor haza megy az ember es leul egyedul megeszi a kis vacsorajat, olvas egyett megiszik egy pohár bort......egyedul van igaz ott van sajat maganak de az nem az ....amugy is alig birom elviselni magam neha :) hehehe nem vagyok jo parti :)

na ennyit....aztan kitartas mindenkinek de föleg neked kicsi endre mert kitörtél már a punnyadás kalitkájából:)

Nincsenek megjegyzések: