2011-02-22

na?

Sokat gondolkodtam...mit kéne tennem annak érdekében, hogy meg tudjak felelni azoknbak az elvárásoknak amik elé állítottak. De kérdem én mindíg meg kell felelni? Hát nem. Igen is vannak olyan dolgok az ember életében amikor megálljt kell parancsolni mindenféle rohanásnak. Meg kell torpanni és körülnézni, mérlegelni és lassan elindulni a megoldások felé. Legyen az lelki baj, munkahelyi feszültség...bármi. Azért írom ezt a kettőt mert jelenleg ez a két dolog vesz részt a mindennapjaimban és egy kicsit sok de hát bírja a medve a csapkodást...de csak egy darabig.  Eljutottam oda, hogy nagyon nagy döntés elé kell állítanom magam, nem lesz könnyű, de bízom, hogy a helyes dolog mellett fogok állást foglalni és ez merőben jó irányba fogja terelni a jelenlegi utamat. Vagy az is lehet, hogy nem és bekapom a nagy retkest......de dönteni kell. A belső nyugalom és egyensúly vagy az anyagi jólét között...hát szerintem már sejted kedves olvasó hogy mit választok :) ennek az a hátránya, hogy nagyon de nagyon okosan kell csinálnom a dolgokat mert most nem engedhetem meg magamnak azt a luxust hogy csak úgy hoppácska kiugrom a székből s majd lesz valahogy. Na de ahogy mindig szokott lenni a türelem az nagy segítség. És most azt hiszem meg kell próbálnom azt, hogy türelmesen emberien problémamegoldjak és ha ezzel ki tudom elégíteni az elvárásokat akkor nincs gond viszont ha elindul a himihumi simisumi na akkor van a tipli.....ennyi.

Na de meglássuk.

Nincsenek megjegyzések: