2011-02-14

Mikor a shit hits the fan avagy nagyonnemazvanamikénehogylegyen

Hát megvolt az első nap mikor úgymond elkezdtem irányítgatni a dolgokat, nem volt nagyon stesszes inkább én paráztam túl a dolgot...de hát ez már csak ilyen. Nem tudom mi van velem. Múlthét kedd óta olyan mintha kicseréltek volna bennem valamit, valakit, hideg lettem, kicsit kegyetlen, ki vagyok hűlve olyan mintha valaki lemészárolta volna azt a belső énemet aki az enerdzsit adta ahhoz hogy megpróbáljak jó lenni.....és ilyenkor jönnek a hülyeségek...amik az embert teljesen lebaszarintják a földre ahonnan megint fel kell állni. Ehhhhh nagyon is jól tudom különben hogy mi a repedtmézesbödön van....a keddi armageddonozás után olyan szinten összesett bennem a belsőm hogy arra nem voltam képes hétvégéig hogy összeszedjem magam.Erre mire kész egy alap amire lehet építeni jön a hétfő és tessék kirakják az egyik legjobb embert...anyagi gondok miatt.....Sajnos túlságosan is érzékeny vagyok én ezekhez a dolgokhoz és most halmozottan jönnek a dolgok. Nagyon halmozottan. Na de ez van nem fogok betérdelni egy ilyen szarság miatt. Inkább megpróbálom a maxot kihozni az adott helyzetből.....és valahol tudom, hogy ez most kell nekem hogy tanuljak valamit valami olyat amit majd a jövőben tudok kamatoztatni nem kicsit :) Jó lesz ez medve meglátod.....

Szösszenetet most nem írok mert nincs.....

Nincsenek megjegyzések: