2011-02-13

(:Á'killjou :)



Bez pozdrava otišla si ti 

misliš, da ćes moći nekog drugog ljubiti. 
Ali nešto si zaboravila 
ti si samo moja jer si meni rekla da. 

Iako treba (treba) 
Iako treba (treba) 
Iako treba (treba) 
Iako treba (treba) 

Iako treba ja, ja, ubiću te ja 
ubiću te duso neka cjelo selo zna 
Ako treba ja, ja, ubiću te ja 
ubiću te mala jer tebe volim ja. 

Tvoje usne su moje ljubile 
al su tvoje oči plave mene lagale 
Gdje god otišla, šta god radila 
Naćiću te dušo, ja sam tvoja sudbina. 

Iako treba (treba) 
Iako treba (treba) 

Iako treba ja, ja, ubiću te ja 
ubiću te dušo neka cjelo selo zna 
Ako treba ja, ja, ubiću te ja 
ubiću te mala jer tebe volim ja. 

Ja ti nisam drug 
a nisam ti ni brat 
ja sam samo ljubav htio 
ti si htila rat 
I ti nikada nećes shvatiti 
da ja samo mogu ljubiti ili ubiti 

Iako treba (treba) 
Iako treba (treba) 

Iako treba ja, ja, ubiću te ja 

ubiću te duso neka cjelo selo zna 
Ako treba ja, ja, ubiću te ja 
ubiću te mala jer tebe volim ja. 

I am not your dad 
I am not your friend 
Woman be your lover maybe 
do you understand 
There is no place 
where you can hide 
Someday you will be my bride 

And if I got to (got to) 
And if I got to (got to) 
And if I got to (got to) 
And if I got to (got to) 

And if I got to kill, kill 
baby I will. 
If I got to kill you honey 
trust on me I will. 
if I got to kill, kill 
baby I will. 
If I got to kill you honey 
trust on me I will. 

Ja, ja, ubiću te ja 
ubiću te duso neka cjelo selo zna 
Ako treba ja, ja, ubiću te ja 
ubiću te ja. 

[If I got to kill you honey 
trust on me I will] 

[I trust you]

Nincsenek megjegyzések: