2011-02-13

Happenin'

Hát nem is tudom.....Kedd armageddon szerda armageddon....csütörtök armageddon.....majd péntek Edyke te vagy a megváltó.....na erre fagyott le a szerver.  Történt ugyanis hogy teljes félreértések közepette egyik fönököm nagy cunamiban eltökélte hogy eljátsza a megölök mindenki lélekben dolgot. Sikerült. Nem mondanám azt hogy nagyon nagy munkakedvel mentem be  kedd után. Konkrétan féltem, s úgy gondolom ha a medve fél az egerétől akkor már baj van.....erre pénteken konkrétan felszögeltek a falra azzal hogy akkor most minden megváltozik mert hogy megkapom (húúú dejó) a grafikai árajánlatok és munkák folyamatáénak irányítását. :) Hát köszi :) szeretem ha közel vagyok az atomhoz........de ennyire ....geigerszámláló maxon ideghányados ezerrel az égben...remek:) de úgy gondolom ez is csak egy nagy kihívás a jóistentől ami majd arra készít fel hogy a kis családomat tudjam majd mennedzselni :) viccesen hallik de lehet hogy ez van. Nem úgy fogom fel mint egy kibaszást inkább mint egy kihívást. S ha jól teljesítek akkor csak igazam lesz hogy emberséggel sokkal többet el lehet érni mint terroral:) (kinek nem inge nem vaszi fel :)) Na de a lényeg hogy mostantól az aki az én úgymond főnököm volt az lesz grafikus :) ez nálam mit sem változtat a munkában hiszen eddig is mint csapat működtünk. Az igaz hogy bizonyos elvárásokat állítottak fel velem szemben és ha ezeket nem tudom hozni akkor gondolom dádádá de tudod mit kedves olvasó szarok bele.......ha nincs fa akkor nem is lehet tüzelni. Van egy sanda gyanúm hogy ez igazából nem arra megy ki, hogy a termelés nőjjön meg hanem hogy egyeseket kitúrjanak a cégből s én csak egy eszköz vagyok erre de ha így van háááát :) akkor szánalmas.hu.....na erre no komment.

Nehéz így...nagyon....broken...lone....sad....de "ember". Majd meglátja a medve mi lesz. most nagyon szar...sírós...nagyon az

Éljetek úgy, hogy jók legyetek és jók velőig, nehéz de megéri, higgyetek a medvének.


Nincsenek megjegyzések: